فروش دستگاه خودپرداز توسط برخی از شرکت های معتبر که به صورت انحصاری و تخصصی در زمینۀ واردات و عرضۀ دستگاه های الکترونیکی بانکداری فعالیت می کنند، صورت می گیرد. دنیای امروز، عصر تکنولوژی و اینترنت است که بسترسازی لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی فراهم شده است. فروش انواع دستگاه خودپرداز نیز در همین راستا صورت می گیرد و مورد استقبال جهانیان قرار گرفته است.

شرکت افرا اکسون نیز با جمع آوری اطلاعات لازم و سرمایه گذاری اقتصادی، به صورت اختصاصی در حوزۀ تأمین، فروش، خدمات پشتیبانی و تعمیرات انواع ATM و کارتخوان در سراسر کشور خدمات رسانی می کند.

مزایای فروش دستگاه خودپرداز

مجهز شدن هر سازمانی به دستگاه خودپرداز از مهمترین مزایای خدمات فروش دستگاه خودپرداز می باشد. با توجه به گسترش تقاضای خدمات الکترونیکی، امروزه عموم مردم برای انجام برخی از کارهای بانکی چون برداشت پول، استعلام موجودی حساب، انتقال وجه به سایر کارت ها، استعلام چند گردش آخر و ... به دستگاه عابر بانک یا همان خودپرداز مراجعه می کنند. به همین جهت برخی از شرکت ها به صورت تخصصی در زمینۀ فروش دستگاه های خودپرداز فعالیت می کنند.

در همین راستا مراکز و مجموعه های دولتی و خصوصی برای اینکه بتوانند رفاه خدماتی که به مشتریان و مراجعه کنندگان مجموعۀ خود ارائه دهد، توسعه دهند، اقدام به خرید و نصب خودپرداز در قسمت های مختلف ساختمان می کنند. فروش دستگاه خودپرداز یا ATM در مدل های مختلف صورت می گیرد که هر کدام از آنها می توانند تأثیر مستقیم بر روی میزان سرعت پاسخگویی شبکه های شتاب داشته باشند و این مسئله تمایز میان آنها را نشان می دهد.

در صورت عدم آگاهی نسبت به چگونگی خرید عابربانک و شرایط فروش خودپرداز می توانید با واحد مربوطه در شرکت افرا اکسون تماس بگیرید. این مجموعه به تخصصی در زمینۀ فروش بروزترین خودپرداز در سطح کشور خدمات ارائه می دهند.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()