دستگاه خودپرداز یکی از دستگاه های پرکاربرد است که به منظور اجرای یک سری از عملیات بانکی طراحی و ساخته شده اند. در حال حاضر در سطح جهان انواع دستگاه خودپرداز را می توان مشاهده نمود که در موقعیت های مکانی مختلف نصب شده و مورد استفادۀ عموم قرار گرفته می شوند. انواع خودپرداز با برند و مدل های مختلف توسط برخی از شرکت ها تأمین و عرضه می شوند و بدین وسیله شرکت های مختلف می توانند متناسب با نیاز مناسب ترین مدل دستگاه ATM را سفارش دهند.

شرکت افرا اکسون به صورت تخصصی در عرصۀ واردات، فروش انواع دستگاه خودپرداز و تعمیرات انواع خودپرداز و کارتخوان در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده و قادر به ارائه هر گونه خدمات در این حوزه می باشد.

خرید و فروش دستگاه خودپرداز

امروزه می توانید کاربرد خودپرداز را به طور مستقیم بر روند زندگی خود و اطرافیان مشاهده نمائید. با گسترش فضای اینترنت و آماده سازی بستر لازم برای خدمات الکترونیکی، بیش از پیش توسط ارگان های مختلف خرید دستگاه خودپرداز را شاهد می باشیم، تا بدین وسیله بتوانند برخی از خدمات رایج برداشت وجه، استعلام موجودی، انتقال وجه، پرداخت اقساط، تغییر رمز اول و امنیتی، پرداخت قبوض و غیره را که قبلاً با مراجعۀ حضوری در بانک ها صورت می گرفت، به سهولت انجام داد.

با توجه به کاربرد شبانه روزی از دستگاه خودپرداز ، اصطکاک این دستگاه بسیار است و برخی از موارد با مشکلات نرم افزاری و فنی روبرو می شود که نیاز به تعمیرات تخصصی دستگاه خودپرداز است. بنابراین برای دریافت خدمات تعمیرات دستگاه ATM می توانید به مراکز معتبر که در این حوزه فعالیت می کنند، مراجعه کنید.

برای خرید، فروش خودپرداز و دریافت خدمات تعمیرات انواع دستگاه خودپرداز می توانید با واحد مربوطه در شرکت افرا اکسون تماس بگیرید. برای آگاهی از لیست قیمت دستگاه های خودپرداز نیز می توانید با مرکز فروش شرکت ارتباط برقرار کنید.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()