چاپ کتاب با تیراژ پایین توسط برخی از انتشارات صورت می گیرد. از این رو افرادی که درخواست چاپ کتاب با تیراژ پایین را به هر دلیلی دارند، می توانند به مراکز انتشاراتی معتبر مراجعه کنند. در دو دسته بندی کلی چاپ کتاب منتشر می شود که می توان به چاپ آفست و چاپ دیجیتالی اشاره کرد. هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایبی هستند که نویسنده پس از مشورت با کارشناس مربوطه می تواند بهترین گزینه را برای چاپ کتاب انتخاب نماید. انتشارات چاپ و نشر صالحیان یکی از مجموعه های با سابقه در عرصۀ ارائه خدمات چاپ کتاب با تیراژ پایین و تیراژ بالا با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد.

قیمت چاپ کتاب با تیراژ پایین

محاسبه هزینۀ چاپ کتاب با تیراز پایین بستگی به روش چاپ، گرافیک به کار رفته در کتاب، خدمات ویرایشی و ویراستاری، ایجاد جلوه های بصری، حجم کتاب، تعداد صفحات، کیفیت جلد کتاب و ... دارد. با افزایش تعداد صفحات کتاب و انتخاب بهترین کاغذ برای چاپ کتاب و استفاده از طراحی های خاص و فوق العاده در قسمت های مختلف کتاب بخشی از موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی افزایش قیمت چاپ کتاب با تیراژ پایین و همچنین تیراژ بالا خواهد داشت. همچنین تعداد رنگبندی انتخاب شده برای جلد کتاب و داخل صفحات هزینۀ چاپ کتاب را افزایش می دهد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل چاپ کتاب و هزینۀ چاپ کتاب با تیراژ پایین و بالا می توانید با کارشناسان مربوطه در انتشارات چاپ و نشر صالحیان ارتباط برقرار کنید. همچنین پیش از درخواست قطعی چاپ کتاب می توانید از تجربیات آنان برای انتخاب بهترین روش چاپ بهره گیرید که مقرون به صرفه باشد و در عین حال متناسب با نیاز بازار صورت گیرد.

چاپ و نشر صالحیان

آدرس : تهران-میدان انقلاب  خیابان ۱۲ فروردین کوچه ژاندارمری پلاک ۱۳۲ طبقه دوم

ایمیل: siycopy@yahoo.com

شماره تماس : ۰۹۱۹۰۸۱۰۱۴۲ - ۶۶۹۷۹۳۰۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()