جعبه پلاستیکی از جنس پلی اتیلن و مدل و رنگ بندی ها و اندازه های مختلف تولید می شود. این وسیله به نوبۀ خود یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در صنایع مهم محسوب می شود. خرید و  فروش جعبه پلاستیکی در سطح جهانی صورت می گیرد و به دلیل کاربرد مهمی که دارد از اهمیت بالایی در قسمت حمل و نقل محصولات برخوردار می باشد. داشتن کیفیت بالا، قیمت ارزان، کاربرد راحت و رنگبندی متفاوت از جمله موارد مهمی هستند که همواره دارای متقاضیان خرید در سراسر کشور می باشد.

شرکت زاگرس پلاستیک با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات تزریق پلاستیک، تا کنون توانسته بر لیست محصولات پالت پلاستیکی که به بازار عرضه می کند، بیفزاید و فروش انواع جعبه پلاستیکی صنعتی بدون درب و درب دار، سبد پلاستیکی میوه و ... را در تهران و شهرستان ها داشته باشد.

خرید جعبه پلاستیکی صنعتی ارزان

با توجه به توسعۀ این کسب و کار و عرضۀ محصولات پالت در مدل و طرح های مختلف، امروزه شرایط مناسبی برای خرید انواع جعبه پلاستیکی ارزان برای امور صنعتی و بهداشتی فراهم است. در نتیجه متقاضیان خرید سبد و باکس پالت پلاستیکی و پالت پلاستیکی از  تولید کننده انواع پالت پلاستیکی می توانند بر حسب نوع کاربری که برای آن ها در نظر می گیرند، می توانند با قیمت مناسب و استحکام بالا جعبه پلاستیکی صنعتی و یا بهداشتی سفارش دهند.

تولید جعبه پلاستیکی بهداشتی به دلیل اینکه تأییدیۀ وزارت بهداشت داشته باشد، از مواد پلی اتیلن که حاوی مواد آنتی باکتریال باشد، تولید می شود.

بیشترین کاربرد باکس پالت پلاستیکی در صنعت کشاورزی، شیلات، پرورش طیور و مواد غذایی مشاهده می شود که البته سایر صنایع نیز با توجه به اهمیت کاربرد جعبه پلاستیکی یکی از مدل های متنوع این محصول را انتخاب نموده و استفاده می کنند.

شرکت زاگرس پلاستیک توانسته بستر ثبت سفارش اینترنتی جعبه پلاستیکی و سایر محصولات مجموعۀ خود را با قیمت ارزان و به صورت محصولات آماده و یا سفارشی فراهم سازد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()