خرید لاستیک به عنوان یک عضو مصرفی و بسیار مهم در صنعت خودرو ساری و بازارهای جهانی همواره  در شمار کالاهای پر متقاضی قرار دارد، که سبب شده صنایع لاستیک سازی روز به روز بر تولید و توسعه محصولاتشان بیفزایند و با بالابردن تکنولوژی ساخت و استفاده از مدرن ترین و به روزترین تجهیزات، انواع تایرهای جدید را با فناوری های متفاوت وارد بازار نماید، البته تلاش برای افزایش سطح کیفی و دوام تایر ها از سیاست های تمامی کمپانی های لاستیک سازی می باشد تا در این بازار پر رونق با پیشی گرفتن از رقبای خود، سهم بیشتری از فروش لاستیک را از آن خود نمایند. با  خرید انواع لاستیک مرغوب می توان رانندگی ایمن و سلامت سرنشینان را تضمین نمود. لاستیک ها در دو نوع بایاس و رادیال تولید می شوند که لاستیک رادیال به خاطر دارابودن ساختار محکم، دوام بالای آج های روی تایر و چسبندگی مناسب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین قیمت خرید لاستیک رادیال نسبت به بایاس حدود ۴۰ درصد گران تر است و البته این افزایش قیمت به دلیل تکنولوژی بالای ساخت آنها کاملا قابل توجیح است.

لاستیک ها در انواع مختلف چهارفصل، برفی و زمستانی، گل و لای، بزرگراه، مناسب برای تمام فصول و غیره طراحی و تولید می شوند که فناوری تولید آنها با بکدیگر تفاوت دارد و متقاضیان می توانند متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی، شغل و موارد دیگر نسبت به خرید لاستیک باکیفیت و مناسب اقدام نمایند. فروشگاه های زیادی در عرصه فروش انواع لاستیک ایرانی و خارجی فعالیت می کنند که این قضیه سبب سخت شدن انتخاب و خرید لاستیک مانند خرید لاستیک یزد تایر مناسب برای مشتریان می شود.

مجموعه فروشگاهی چرخ و یدک با معرفی انواع لاستیک خارجی و ایرانی به همراه مشخصات فنی  و قیمت آنها، یک راهنمای بسیار خوب جهت خرید لاستیک می باشد و متقاضیان انواع لاستیک می توانند با مراجعه به سایت و دیدن محصولات، سفارش خود را ثبت نمایند و در کوتاه ترین زمان، لاستیک خود را به همراه ضمانت اصل کالا دریافت نمایند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 117
نمایش همه
علاقه مندی ها ()