لاستیک ها در دو مدل بایاس و رادیال تولید می شوند که امروزه لاستیک های رادیال در مرکز توجه کمپانی ها قرار گرفته اند. قیمت خرید لاستیک رادیال به علت دارا بودن مزایای زیادی از قبیل چسبندگی مناسب، ساختار محکم و تغییر شکل دیر هنگام آج های روی سطح لاستیک، حدود ۴۰ درصد نسبت به قیمت لاستیک بایاس گران تر است. رانندگان باید به صورت دوره ای فشار باد لاستیک را کنترل کنند، زیرا باد زیاد و کم آن به لاستیک آسیب وارد می کند‌. سعی کنید همیشه خرید لاستیک را به صورت جفت انجام دهید زیرا درصورتی که یک لاستیک نسبت به دیگری خیلی بیشتر کار کرده باشد، انحراف خودرو را در پی دارد. اندازه رینگ، فاق و پهنا لاستیک ها با یکدیگر متفاوت است و بهتر است در  خرید انواع لاستیک ، طبق استانداردی که کارخانه بر روی ماشین تعبیه نموده، آن را تهیه نمود.

از سری نکات مهم در خرید لاستیک باید به نرمی، چسبندگی مناسب، وزن کم، طرح و عمر آج لاستیک و تاریخ تولید آن اشاره کرد. حداکثر بار مجاز، روی لاستیک درج شده و نباید بیش ار ۳ هزار کیلو گرم باشد. همچنین هر چه میزان چسبندگی و مقاومت حرارتی لاستیک ها بیشتر باشد، بهتر است. برند سازنده لاستیک، نوسانات ارزی و نیز کاهش لاستیک در بازار از عوامل مهم و تعیین کننده قیمت خرید لاستیک هستند. 

در فروشگاه بزرگ چرخ و یدک، خدمات تصب و بالانس سیار علاوه بر فروش انواع لاستیک ایرانی و خارجی در برندهای معتبر مانند فروش لاستیک ایران تایر ، صورت می پذیرد. متقاضیان خرید لاستیک می توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایند و ضمن ثبت اطلاعات خواسته شده در قسمت جستجوی پیشرفته سایت که شامل نوع و مدل خودرو، اندازه فاق، پهنا و سایز رینگ است، انواع لاستیک های موجود و متناسب با خودرو خود را مشاهده و با توجه به بودجه مالی خود نسبت به خرید لاستیک اقدام کنند و محصول خود را در کوتاه ترین زمان به همراه ضمانت اصل کالا دریافت نمایند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()