یکی از بزرگترین و مطرح ترین سازندگان تایر در جهان، شرکت رودستون است که سالانه تعداد زیادی لاستیک رودستون باکیفیت را روانه بازارهای فروش تایر در سراسر جهان می کند و همچنین این کمپانی به خاطر دوام ‌و کیفیت بالای محصولات خود، توانسته سهم خوبی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. فروشگاه چرخ و یدک با ارائه انواع لاستیک ایرانی و خارجی از قبیل لاستیک رودستون، به یکی از مراکز مرجع در زمینه پخش و فروش تایر مانند فروش لاستیک رودستون تبدیل گشته و در سایت خود علاوه بر درج محصولات به همراه قیمت آنها، امکان مقایسه آنها را نیز برای خریداران فراهم کرده است، متقاضیان بعد از مشاهده لاستیک رودستون و یا سایر محصولات و انتخاب تایر مناسب، تنها با چند کلیک می توانند خرید محصول خود را نهایی کنند و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه ضمانت اصل کالا تحویل بگیرند.

لاستیک رودستون ابتدا در کارخانه یانگسان واقع در کره جنوبی تولید شد و بعد از آن کارخانه دانو چین نیز به ساخت انواع لاستیک پرداخت و اینک این دو مرکز با بیش از پانصد هزار متر مربع مساحت از بزرگترین مراکز تولید کننده لاستیک رودستون کره می باشند.

لاستیک از اساسی ترین و پرفروش ترین لوازم خودرو محسوب می شود و تولید آن به نیاز شرکت های تولید کننده و همچنین تقاضای مردم بستگی دارد، و از آنجا که شرکت های متعددی در عرصه لاستیک سازی مشغول به کار هستند، می توان گفت که خریداران لاستیک در قضیه انتخاب و خرید مناسب ترین تایر دچار ترید شده اند. بی شک لاستیک رودستون کره که زیر مجموعه کمپانی معتبر نکسن است، می تواند بهترین و مطمئن ترین گزینه برای خریداران باشد‌. همچنین شرکتهای تحقیق این کمپانی علاه بر کره جنوبی و چین در آلمان و آمریکا نیز دایر گشته است. انواع لاستیک رودستون موفق به عبور از سخت ترین مراحل تست های اروپایی شده و همچنین تمامی استانداردهای لازم را دریافت نموده است.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()