ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه هایی است که در محیط های آموزشی چون دانشگاه ها، آموزشگاه های خصوصی، سالن های اجتماعات، مدارس و غیره می توان مشاهده نمود. خرید و فروش ویدئو پروژکتور در جهان طرفداران خاص خود را دارد چون با استفاده از این دستگاه به سهولت می توان به عنوان تلویزیون سیار از آن استفاده نمود و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا نیز با توسعۀ تکنولوژی توانسته در این حوزه فعالیت حرفه ای از خود نشان دهد و بدین وسیله شرایط ساخت و  فروش ویدئو پروژکتور  را با فناوری پیشرفته تولید و به بازار عرضه کند.

مزایای خرید مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، با خرید مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی که بسیار سبک و اندازه های کوچک ساخته می شوند، به سهولت می توان جابجا نمود و از مزایای آن می توان در مسافرت و مکان های مختلف اشاره نمود.

با خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی به راحتی می توانید این دستگاه را منبع های دیجیتالی که قابلیت وای فای دارند، متصل نمود چون دستگاه های ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار هستند و امکان اتصال بدون کابل را فراهم می کند.

قیمت فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل نیز به قابلیت ها و پورت های اتصالی که از آن پشتیبانی می کند، بستگی دارد. به این ترتیب متناسب با موقعیت و نیاز خود، امکان خرید ویدئو پروژکتور ارزان نیز برای شما فراهم می باشد.

توجه به امکانات که مرتبط به پورت های ورودی و خروجی، قابلیت وای فای، پورت usb، میزان کنتراست، سطح رزولوشن و کیفیت تصویر نیز هر کدام نقش تعیین کننده ای بر روی قیمت و رضایت بیننده خواهد داشت.

برای أخذ مشاوره و خرید مناسب ترین دستگاه ویدئو پروژکتور می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دیدن فرمائید و از امکان سفارش اینترنتی این مجموعه استفاده نمائید.

  

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()