همانطور که در متن به آن اشاره شد استفاده از کفش کار در محیط‌ های کاری خشن، جهت پیشگیری از وقوع آسیب و همچنین نپرداختن هزینه درمان توسط کارفرمایان، اجباری شده است. در قیمت خرید کفش کار عوامل زیادی دخیل هستند که به عنوان مثال می توان به نوع، جنس، مواد اولیه به کار رفته و کشور سازنده اشاره کرد. کفش کار پنجه فولادی به خاطر استفاده از چرم گاو در رویه آن و به کار بردن فولاد در قسمت پنجه آن و همچنین زیره قوی و ضخیمی که دارد، علاوه بر محافظت خوبی که از پاها در برابر اجسام سنگین و برنده ایجاد می کند، به خاطر کیفیت و مقاومت بالا، قیمت خرید کفش کار نیز افزایش پیدا می کند که با توجه به توصیحات فوق امری توجیح پذیر است. همچنین کفش کار ایرانی علاوه بر کیفیت بالا به خاطر نپرداختن هزینه گمرک و حمل و نقل از قیمت بسیار مناسب تری نسبت به کفش کار خارجی برخوردار است.

کیفیت تمام اجزا به کار رفته در کفش از جمله زیره، رویه، سر پنجه، آستر و کف داخلی کفش در مقاومت و کیفیت نهایی کفش کار تاثیر گذارند که مشخص است با بالا رفتن کیفیت، قیمت خرید کفش کار مانند  خرید کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری نیز افزایش پیدا می‌کند. جهت خرید کفش کار باکیفیت کافیست به وبسایت رسمی این مجموعه مراجعه نمایید، در منوی سایت آن، تمامی محصولات دسته بندی شده که به راحتی می توانید با توجه به شغل خود تنوع بالای کفش کار را مشاهده کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر، جهت آگاهی از قیمت محصول با کارشناسان مجرب فروش این مرکز تماس حاصل کرده و سپس خرید اینترنتی خود را تکمیل نمایید.

با خرید کفش کار از این مجموعه از مزایایی از قبیل تحویل سریع و مطمئن، ضمانت بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، ارائه برگه ضمانت اصل کالا و نیز پرداخت آسان به سه صورت کارت به کارت، اینترنتی و یا در محل بهره مند خواهید شد. همچنین فروشگاه رادین ایمن امکان ۷ روز مرجوع نمودن کالا را در صورت ناراضی بودن، برای خریداران در نظر گرفته است.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()