دستکش ایمنی از جمله تجهیزات ایمنی تولید شده در جهت حفاظت از دست ها و پیشگیری از آسیب های احتمالی برای استفاده در محیط های کاری و مصارف خانگی می باشد. هر محیط کاری آسیب های بالقوه ای دارد که تهدیدی برای سلامت کارکنان آن محیط، به شمار می رود. از این رو کارفرمایان وظیفه دارند خطرات احتمالی را پیش بینی و در جهت به حداقل رساندن آن ها تجهیزات ایمنی مناسب را تهیه نمایند. به عنوان مثال استفاده از دستکش ایمنی در محیط‌های کاری خشن و زبر مانند جوشکاری، آتش نشانی، محیط های اسیدی و غیره توسط کارفرمایان اجباری شده است. دستکش ایمنی در انواع دستکش ضد برش و کف مواد، لاستیکی و نیتریلی، چرمی و ضد اسید وجود دارد که هر کدام از آنها مناسب مصارف مختلفی می باشند و افراد با توجه به محیط کاری خود و وظیفه ای که به عهده دارند باید نسبت به خرید دستکش ایمنی مناسب اقدام نمایند. متریال به کار رفته و قیمت خرید در تمامی موارد نام برده و متفاوت است.

از سری نکاتی که به هنگام خرید دستکش ایمنی باید به آنها توجه کرد می‌توان به جنس، سایز، مقاومت در برابر ضربات مکانیکی، سبک بودن، حساسیت‌زا نبودن، داشتن تهویه مناسب و راحت بودن آنها به هنگام کار اشاره کرد. دستکش ایمنی باید مطابق با ارگونومی دست ها باشد، به طوریکه افراد به راحتی بتوانند حرکات عادی را با آنها انجام بدهند و خسته نشوند.

مجموعه رادین ایمن با سالها سابقه درخشان در عرصه فروش انواع تجهیزات ایمنی می تواند مرجع مناسبی برای خرید دستکش چرمی ایمنی باکیفیت برای متقاضیان باشد. در سایت این مرکز انواع دستکش ها بر حسب مصارف صنعتی و خانگی دسته بندی شده که آنها به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را در بین تنوع بالای محصولات این مجموعه، بیابند و نسبت به خرید اینترنتی دستکش ایمنی اقدام نمایند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()