انواع کاغذ دیواری باکیفیت

کیفیت از مهمترین معیارهای انتخاب  کاغذ دیواری می باشد، که از مهمترین معیارهای آن می توان به قابلیت شست و شو اشاره کرد، زیرا این ویژگی از مهمترین موارد تمایز بین این محصولات می باشد و درصد آن هم به نوع و میزان وینیلی که در تولید آن ها به کار رفته است می باشد، البته نوع مرغوب انواع کاغذ دیواری بین 300 تا 450 گرم وینیل در هر مترمربع از این دیوارپوش های کاغذی می باشد.

نکات خرید کاغذ دیواری مناسب

کاغذ دیواری سه بعدی نوعی دیگر از این دیوارپوش های کاغذی است، که به صورت ترکیبی در دکوراسیون داخلی در کنار انواع کاغذ دیواری ساده مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از آن ها می توان علاوه بر رافزایش خلاقیت در طراحی، فضای ساختمان را نیز بزرگتر از اندازه واقعی خود نمایش داد. توجه به اجزاء و المان های طراحی، کیفیت تولید، قابلیت های فیزیکی، دوام ، قیمت و سبک طراحی از مهمترین نکات خرید کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت می باشد. بنابراین برای جلوه بیشتر انواع دیوارپوش های کاغذی باید به انطباق پذیری و هماهنگی کامل این محصولات در طراحی داخلی توجه کرد، تا در نهایت بتوان یک انتخاب مناسب و ایده آل داشت.

فروش آنلاین کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مجموعه های  فروش کاغذ دیواری حراجی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی  در تهران است. این مجموعه معتبر سالهاست که با عرضه مستقیم و بی واسطه کالا به سراسر کشور همراه با گارانتی تضمین کیفیت و  ارسال فوری به سراسر کشور توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید کاغذ دیواری جدید و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات، مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()