خرید پارکت ارزان قیمت چوبی انتخاب مناسبی برای محیط های پرتردد و مرطوب نمی باشد و متقاضیان این محصولات در وهله اول باید بدانند که نوع بافت و سختی چوب، قیمت آن را مشخص می کند و به میزانی که از سختی چوب کاسته می شود، دوام و ماندگاری این محصولات نیز کاهش می یابد. در ساخت انواع پارکت از چوب تمامی درختان نظیر بامبو، راش، بلوط، زبان گنجشک، سپیدار، کاج، افرا و غیره استفاده می شود، که این محصولات در صنایع تولیدی پارکت از نظر نوع بافت، سختی، میزان پرداخت کاری و کیفیت دسته بندی می شوند. خرید پارکت را از طریق سایت انجام دهید.

بافت طبیعی و زیبای پارکت آرامش طبیعت را به ساختمان ها وارد می کند، و شاید این مسئله از مهمترین دلایل برتری و ارجحیت این محصولات در مقایسه با پارکت لمینت باشد. پارکت لمینت به دلیل بافت مصنوعی از قیمت بسیار پایین تر و ارزان تری در مقایسه با پارکت چوبی برخوردار است، و به دلیل مقاومت نسبتا بالا در برابر شست و شو، خراش و ضربه به سرعت با استقبال بسیار زیادی مواجه شد، بطوریکه در تمامی دکوراسیون ها و سبک های طراحی استفاده از آن ها بسیار متداول و رایج شده است. تیراژه های رنگی به کار رفته در پارکت لمینت نیز بسیار متنوع تر از پارکت است، و از دیگر تفاوت های این محصولات می توان به لایه HDF که سطح رویی این محصولات را پوشانده اشاره کرد، می توان گفت انواع پارکت لمینت مقاومت خود را از این لایه ی مصنوعی می گیرند.

این محصولات مصنوعی را می توان مانند انواع پارکت چوبی به روش های مورب، حصیری، هفت و هشت، لوزی و غیره بر روی انواع سطوح مسطح نصب نمود، البته روش نصب این دو محصول کاملا با یکدیگر متفاوت است. متقاضیان خرید پارکت باکیفیت و مناسب مانند خرید پارکت لمینت آلمانی با مراجعه به مجموعه های معتبر واردات و فروش پارکت به صورت مستقیم می توانند این محصولات را با مناسب ترین قیمت انتخاب کرده و خریداری نمایند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()