بتن اکسپوز جزء مصالح ساختمانی مدرن محسوب می شود که حاصل اختلاط بتن و انواع افزودنی مخصوص می باشند. امروزه کاربرد بتن اکسپوز را می توانید در سطوح مختلف ساخت و ساز ساختمان و همچنین معابر شهر مشاهده نمود. امروزه توسط برخی از شرکت ها، انواع بتن اکسپوز تولید و  فروش بتن اکسپوز در دسترس متقاضیان قرار گرفته می شود.

شرکت امید سپنتا ایرانیان(گریتون) به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت تولید و عرضۀ بتن های اکسپوز گریتون در ایران فعالیت حرفه ای خود را آغاز نماید. این مجموعه امکان سفارش اینترنتی انواع بتن اکسپوز را برای مشتریان با قیمت ارزان فراهم نموده است.

سفارش بتن اکسپوز و کاربرد آن

استحکام بالا و مقاومت بالا نسبت به حرارت و تنوع طرح دو بعدی و سه بعدی از ویژگی های بتن اکسپوز یا بتن نما محسوب می شوند و هنگام خرید و سفارش بتن اکسپوز باید مد نظر قرار دهید.

هم اکنون برخی از طراحان دکوراسیون داخلی برای ایجاد جلوه های خاص در نمای داخلی و خارجی ساختمان از مزایای بتن اکسپوز استفاده می کنند. ساخت پله، پوشش کف، دیوار، محوطۀ باغچه، زیر ساخت، سطوح معابر و پیاده رو و ... برخی از موارد پرکاربرد بتن های اکسپوز گریتون به شمار می آیند.

بنابراین مجموعه های مختلف که در حوزه های عمرانی و ساختمانی فعالیت می کنند، می توانند از ویژگی های بتن اکسپوز برای سرعت بخشیدن به اجرای ساخت و سازهای بتنی استفاده کنند. خرید  فروش بتن اکسپوز نما و انواع دیگر و اجرای بتن اکسپوز می تواند تغییرات قابل توجهی در طراحی و معماری داخلی و خارجی نمای ساختمان بوجود آورد. علاوه بر آنکه مقاومت بالایی دارد و از قیمت ارزان و مقرون به صرفه برخوردار می باشد.

شرکت امید سپنتا ایرانیان(گریتون) نیز با هدف رشد و توسعۀ صنعت ساخت و ساز، اقدام به تولید سازه های بتن اکسپوز به صورت آماده و پیش ساخته نموده است.

 شرکت امید سپنتا ایرانیان(گریتون)

آدرس : تهران خیابان ولیعصر ، نرسیده به پارک ساعی ، برج نگین ساعی ، طبقه سوم ، واحد ۳۰۶

تلفن : 02142014  - 02188108312 - 02188108313

تلفن همراه: 09122022822

ایمیل: sales@graytone.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()