پیشرفت صنعت در عرصه دکوراسیون و اهمیت دیزاین داخلی امروزه بر کسی پوشیده نیست. استفاده از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارها، سبب زیبایی و جلوه خاص محیط داخلی می شود، از این رو خرید کاغذ دیواری از جمله مسائلی است که ذهن افراد را به خود جلب کرده است. خوشبختانه تنوع کاغذ دیواری به گونه ای است که افراد هر چه قدر هم سخت پسند باشند، در بین خیل عظیم محصولات می توانند به راحتی به  خرید انواع کاغذ دیواری بپردازند و در صورتیکه از توان مالی خوبی برخوردار باشند می توانند با انتخاب بهترین کاغذ، رنگ، طرح مد نظر و دستگاه چاپگر عالی متناسب با سلیقه شخصی و نیز سبک دکوراسیون منزل و یا محیط کار خود، نسبت به خرید کاغذ دیواری خاص سفارشی اقدام نمایند.

کاغذ دیواری به طور کلی در سه مدل کاغذ دیواری ساده، طرح دار و سه بعدی قرار می گیرد که در طرح های مدرن، تصویری، کلاسیک، روستیک و نیز برجسته در توناژهای رنگی روشن، فانتزی، متنوع و غیره طراحی و تولید می شوند. جنس کاغذ دیواری ها متفاوت است و این که چه متریالی در آنها به کار رفته در مقاومت کاغذ دیواری در برابر رطوبت، نور، ضربه و نیز قیمت خرید کاغذ دیواری مانند  خرید کاغذ دیواری ساده تاثیر گذار است که از انواع آنها می توان به کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل، نانو، الیاف طبیعی، بافت دار یا مخملی اشاره کرد.

شرکت دکورآفیس وارد کننده و عرضه کننده انواع کاغذ دیواری لوکس، کلاسیک، مدرن، کودک و نوجوان است که مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین کاغذ دیواری ها را گردآوری کرده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. امکان خرید حضوری و نیز خرید کاغذ دیواری آنلاین در این مرکز میسر گردیده و خریداران می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید اقدام نمایند.علاوه بر موارد ذکر شده، ضمانت اصل کالا و تحویل سریع و مطمئن از جمله مزایای خرید از مجموعه دکورآفیس می باشند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()