کیسه های کشاورزی به منظور بسته بندی محصولات کشاورزی به کاربرده می شوند. امروزه شاهد فروش کیسه های کشاورزی در ابعاد و ضخامت های مختلف، متناسب با نوع کالا می باشیم. کیسه های کشاورزی از جنس پلی اتیلن پلاستیکی تولید می شوند که از استحکام بالایی برخوردار می باشند. در صورت نیاز به خرید کیسه های کشاورزی در تعداد بالا می توانید به طور مستقیم به بی واسطه از طریق شرکت های تولید کنندۀ معتبر تهیه کنید.

یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ تولید تجهیزات پیشرفتۀ کشاورزی، گروه صنعتی سبلان پلاست است. این مجموعه با در اختیار داشتن مواد اولیۀ مرغوب و همچنین دستگاه های پیشرفته قادر به تولید انواع کیسه کشاورزی پلی اتیلن با قیمت ارزان می باشد.

خرید کیسه های کشاورزی ضخیم

تولید کیسه های کشاورزی به صورت تک لایه ای و چند لایه ای صورت می گیرد. بنابراین کشاورزان متناسب با نوع محصولات کشاورزی می توانند هر کدام از آنها را انتخاب نمایند. قیمت کیسه های کشاورزی نیز مبتنی بر سایز، ضخامت و میزان کیفیت آنها مشخص می شود.

گونی و پاکت نیز از مدل های متنوع کیسه های کشاورزی محسوب می شوند که برای مصارف بسته بندی محصولات کشاورزی به کار برده می شوند. در این صورت کشاورزان به سهولت می توانند بر حسب نیاز، مناسب ترین نوع کیسه های کشاورزی را برای بسته بندی و ذخیره سازی محصولات کشاورزی استفاده نمایند. خرید رول کشاورزی را با بهترین کیفیت از این مرکز انجام دهید.

فروش کیسه های کشاورزی ضخیم که با الیاف مستحکم تولید شده اند، از مقاومت بالایی برخوردار هستند می توانند برای بسته بندی کالاهای مختلف که نیاز به حمل و نقل زیاد دارند، استفاده نمود. بسته بندی حبوبات، برنج، گردو، بادام، سیب زمینی و ... برخی از کاربردهای انواع کیسه کشاورزی می باشند.

گروه صنعتی سبلان پلاست دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ تولید تجهیزات کشاورزی پیشرفته در سراسر کشور می باشد و امکان سفارش اینترنتی تجهیزات را با قیمت ارزان و تحویل فوری فراهم کرده است.

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()