دکوراسیون داخلی مرتبط به طراحی و چیدمان وسایل دکوراسیون ساختمان می باشد. تا کنون پروژه های ساختمانی متعددی را در طول تاریخ مشاهده کرده اید که از طراحی و معماری فوق العاده ای برخوردار هستند که موجب متمایز شدن آنها نسبت به دیگر ساختمان ها شده است. طراحی دکوراسیون داخلی و  اجرای بازسازی ساختمان حاصل ذوق هنری و همچنین تخصص آکادمیک است که کارشناسان توانسته اند با گذراندن دوره های دانشگاهی سطح اطلاعت تخصصی خود را در رابطه با نحوۀ طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان ارتقاء ببخشند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا نیز یکی از این مجموعه هایی است که از همان ابتدایی که فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود، از کارشناسان و مهندسان معماری و طراحی دکوراسیون برای ارائه خدمات ساختمانی بهره گرفته است.

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

امروزه بیش از گذشته نسبت به تغییر دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان اهمیت داده می شود چون تجهیزات دکوراتیو متنوع در کنار مصالح ساختمانی با کیفیت ساخته شده اند و طراحان دکوراسیون داخلی می توانند از مزایای آن بهره گیرند.

سبک دکوراسیون داخلی مدرن نسبت به کلاسیک و سنتی از تجهیزات دکوراتیو ساده تر می باشد. استفاده از اشکال منظم و چند ضلعی و پوسترهای دیواری، سقف مجازی و ... برخی از المان هایی است که در طراحی دکوراسیون مدرن مشاهده می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی مجلل و لاکچری و انجام بازسازی ساختمان مسکونی  نیز با بهره گیری از وسایل دکوراتیو مدرن و لاکچری که ارزش بیشتری به نمای داخلی دکوراسیون می بخشد، از المان هایی است که می توان در این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مشاهده نمود. هزینۀ دکوراسیون داخلی بر اساس سبک طراحی، نوع مصالح ساختمانی و غیره مشخص می شود.

لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و هزینۀ طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره می توانید با کارشناسان شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا تماس بگیرید.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()