خودرو از مهمترین تجهیزاتی است که با استفاده از آن آرامش و رفاه بیشتری در سفرهای درون شهری و برون شهری می توان داشت و معمولا خرید این وسیله نقلیه سبک در شمار مهمترین دغدغه های جوانان و خانواده می باشد. تسهیلات  خرید اقساطی انواع خودرو که از طریق مجموعه های معتبر لیزینگ خودرو و نمایندگی های مطرح و معتبر فراهم شده است، در شرایط ویژه اقتصادی کنونی که امکان خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی به دلیل افزایش بی رویه قیمت ها بسیار سخت و در برخی موارد غیر ممکن شده، یک امتیاز بسیار ویژه و استثنائی می باشد که با استفاده از آن به راحتی می توان تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو، سوئیچ آن را از نمایندگی ها دریافت نمود و مابقی مبلغ آن را در اقساط مشخص و زمان بندی شده پرداخت کرد.

شرایط اقتصادی فعلی سبب شده انواع خودروهای وارداتی به دلیل قیمت بسیار بالا در شمار کالاهای لوکس قرار بگیرند، و واردات آن ها به سادگی گذشته نباشد. برخی مجموعه های معتبر لیزینگ خودرو برای سهولت دسترسی مشتریان به این محصولات تسهیلات خرید اقساطی خودرو خارجی را نیز برای علاقه مندان این خودروها فراهم نمایند و در بازار فرئش اقساطی خودروهای خارجی نیز فعالیت خوبی داشته باشند.

سایا خودرو از محبوبترین مجموعه های خرید اقساطی خودرو داخلی مانند فروش اقساطی گروه بهمن و خارجی در برندهای مطرح و معتبر بنز، سوزوکی، تویوتا، پورشه و لکسوس و غیره در کشور است، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و به صورت اقساطی در اختیاز مشتریان می گذارد.متقاضیان خرید اقساطی خودرو در برندهای معتبر داخلی و خارجی برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه واگذاری خودروها می توانند به سایت اینترنتی سایا خودرو مراجعه نمایند و یا با کارشناسان مجرب این مرکز تماس بگیرند، تا ضمن کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید اقساطی خودرو از این مرکز تصمیم گیری نمایند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()