تابلو ال ای دی روان از دیگر روش های ساخت تابلوی تبلیغاتی است. تفاوت قابل توجه این سبک از طراحی تابلو، تغییر کردن عبارات و تغییر رنگبندی تابلو می باشد که در دیگر روش های تابلوسازی قابل مشاهده نمی باشد. سفارش دهی تابلو ال ای دی روان بر اساس فاکتورهای متعددی چون ابعاد، تعداد رنگ و عبارات مورد نظر صورت می گیرد.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت چندین سال است که به صورت حرفه ای مشغول خدمات رسانی به مشتریان در حوزۀ ساخت تابلوهای تبلیغاتی به سبک های مدرن و با دوام می باشد که از نظر قیمت ارزان و دارای طول عمر بالایی هستند.  ساخت تابلو ال ای دی روان  و ثابت، چلنیوم، استیل و ... برخی از انواع خدماتی است که توسط این گروه تابلوسازی فعال به همشهریان گرامی ارائه داده می شود.

سفارش تابلوسازی تبلیغاتی روان و کاربرد آن

تابلوی روان کاربرد گسترده ای برای تبلیغات و همچنین اطلاع رسانی اخبار لحظه ای دارد. به همین علت می توانید اهمیت سفارش ساخت تابلو ال ای دی روان را برای فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و مترو، صرافی ها، بانک ها، فروشگاه های مواد غذایی، مغازه های لبنیاتی و قصابی ها و غیره درک کنید.

با توجه به اینکه امکان تغییر ارقام و حروف در این سبک از طراحی تابلوسازی تبلیغاتی به سهولت انجام می شود، مشاغلی که نیاز به اطلاع رسانی برای قیمت و نوع خدمات مجموعۀ خود دارند، از ویژگی های تابلو ال ای دی روان استفاده می کنند. سفارش تابلو حروف استیل را از طریق سایت انجام دهید. 

تابلو ال ای دی روان تک رنگ و تابلو ال ای دی روان رنگی و یا فول کالر از انواع تابلو روان هستند که به مشتریان پیشنهاد داده می شود و انتخاب می گردد.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت با اطلاع رسانی دقیق نسبت به مزایا و معایب روش های مختلف تابلوسازی تبلیغاتی، با نظر مشتری مناسب ترین سبک تابلوسازی با قیمت مناسب انتخاب می شود.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()