در واقع کاغذ دیواری های سه بعدی که به آنها پوستر سه بعدی نیز گفته می شود، تنوع بالایی دارند که تصاویرشان بر روی یک دیوار قرار می‌گیرد و این تصویر بزرگ به اندازه ی دیوار یا ابعاد دلخواهمان است که می‌توانیم در منزل و محیط های دیگر از آن استفاده کنیم. خرید کاغذ دیواری را از طریق سایت انجام دهید.

 کاغذ دیواری های سه بعدی می توانند بر فضا تأثیرات مختلفی را ایجاد نمایند، برخی از کاغذ دیواری ها مانند اشکال هندسی یا طرح از طبیعت و غیره می‌توانند باعث بزرگتر دیده شدن فضا گردند بنابراین انتخاب مناسب از پوستر دیواری ها می توانند باعث شود تا شما یک دکوراسیون منحصر به فردی را داشته باشید . یکی از مهمترین مزیت های کاغذ دیواری و پوستر دیواری ها ، امکان خرید نمونه سفارشی آنها است که می تواند با توجه به سلیقه شما به صورت سفارشی خریداری گردد.

 فروشگاه دیوار دکور یکی از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه فروش کاغذ دیواری سه بعدی و انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری در کشورمان است که برای خرید کاغذ دیواری های مورد نظرتان می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به راحتی و از طریق اینترنت خریداری نمایید فروشگاه دیوار دکور در جهت کسب رضایت مشتریان همواره محصولاتی با کیفیت را به آنها ارائه داده است. 

کاغذ دیواری ها انواع بسیار زیادی دارند که برای خرید یک کاغذ دیواری مناسب باید حتماً این دیوارپوش را در جنس و کیفیت بسیار خوبی تهیه کنید امروزه برخی از فروشندگان معتبری هستند که کاغذ دیواری هایی با کیفیتی را به شما عرضه می کنند فروشگاه دیوار دکور از جمله فروشندگان معتبری است که تنها کاغذ دیواری هایی با کیفیت را به فروش می رساند و شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از این فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()