نقاشی نما بر روی برخی از مصالح ساختمانی قابل اجرا می باشد که می توان به آجر، سنگ، سیمان و غیره اشاره نمود. با استفاده از رنگ می توان نمای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان را متحول ساخت و از یکنواخت خارج نمود. استفاده از خدمات نقاشی نما نیاز به نقاش مجرب دارد که علاوه بر تسلط بر رنگ آمیزی، بتواند کار در ارتفاع نیز انجام دهد. چرا که برای نقاشی نمای ساختمان نیاز به استفاده از تجهیزات مخصوص است چون دسترسی به قسمت های مختلف نما به سهولت میسر نمی شود، که در ادامۀ مقاله بیشتر به این موضوع می پردازیم. 

گروه نماروز با استخدام نقاشان مجرب که در حیطۀ کاری خود، توانسته اند، پروژه های رنگ آمیزی متعددی را انجام دهند. همواره آمادۀ ارائه خدمات نقاشی نمای ساختمان به جدیدترین سبک می باشند.

نکات کلیدی اجرای نقاشی نما

همانطور که رنگ آمیزی سطوح نمای دکوراسیون داخلی ساختمان دارای یک سری ظرافت کاری می باشد. در خصوص اجرای نقاشی نما نیز باید یک سری موارد مهم در نظر گرفته شود، تا باعث تداوم و ماندگار رنگ بر روی سطوح دیوار گردد.

شستشوی سطوح نمای ساختمان، نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و ترمیم قسمت های آسیب دیده، انجام زیرسازی با بتونه برای پر کردن ترک های موجود در نما و استفاده از مناسب ترین رنگ از موارد مهم نقاشی نما با ماندگاری بالا محسوب می شوند. قلم مو، غلطک و پیستوله رنگ از انواع ابزارآلاتی است که به کمک آنها می توان نمای ساختمان را رنگ آمیزی نمود.

امروزه توسط برخی از گروه های ساختمانی به سهولت می توانند نقاشی نما ساختمان با طناب را با رعایت نکات ایمنی در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و هزینۀ نقاشی نما با طناب می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید. این مجموعه پیش از انجام رنگ آمیزی، زوایای مختلف نمای ساختمان را بررسی می کند.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()