جنس و کیفیت پوستر دیواری

کاغذ دیواری های سه بعدی از نظر جنس و کیفیت در انواع مختلفی توسط تولیدکنندگان متفاوت به فروش می رساند که برای خرید این پوسترها باید حتماً کیفیت را بررسی نمایید . کیفیت پوستر دیواری با توجه به جنس کاغذ نازک آن، مقاومت بسیار بالاتری در مقایسه با کاغذ دیواری های معمولی ضخیم دارد، زیرا جنس آن مقداری متفاوت از کاغذ دیواری ها می باشد که انواع جدید پوستر دیواری قابل شستشو می باشند یعنی می توان سطح پوستر را با استفاده از یک اسفنج نم دار تمیز کرد. جنس کاغذی که طرح پوستر دیواری بر روی آن چاپ می‌شود از پاستل، فیبر ،چرم و سایر متریال است که هر یک با توجه به کیفیتی که دارد ، دارای قیمت های مختلفی نیز می باشد که شما با توجه به بودجه موردنظر می توانید این دیوارپوش های زیبا را تهیه نمایید. خرید پوستر دیواری با قیمت ارزان را از فروشگاه دکور آفیس انجام دهید.

باید دقت کنید که پوستر دیواری ها در مقایسه با سایر دیوارپوش ها قیمت‌ های بسیار ارزان تری دارند و همین سبب شده که افراد زیادی از پوستر دیواری در محیط خانه، محل کار و مکان های مختلف استفاده کنند. با توجه به اینکه متریال مختلفی وجود دارد که طرح پوستر دیواری بر روی آن چاپ شود، بنابراین بسیار اهمیت دارد که شما چه طرحی را برای چاپ در نظر می‌گیرید زیر هر یک از کاغذ دیواری ها برای طرح‌های مختلفی مناسب می باشند که به همین منظور می توانید با کارشناسان بخش فروش دکورآفیس مشورت های لازم را انجام دهید. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری گل به سایت مراجعه کنید.

باید دقت کنید اگر میخواهید نتیجه کار پوستر دیواری بسیار با کیفیت باشد، زیرساز را کاملاً صاف و صیقلی نمایید همچنین در صورتی که از گچ استفاده کرده اید باید صبر کنید تا آن کاملاً خشک شود و سپس با سمباده کل سطح دیوار را می توانید صیقلی نمایید.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()