خوشبختانه تابلو نقاشی از تنوع بالایی برخوردار است که از آنها می توان در محیط های کاری، نشیمن و اتاق خواب استفاده کرد. تابلو گل نقاشی، سه بعدی و فانتزی با ترکیب رنگ زیبایی که در آن به کار رفته یکی از پرطرفدارترین تابلوهاست و حس شادابی و نشاط را به محیط تزریق می کند. تابلو مدرن با سبک مینیمال، آبرنگ و انتزاعی متناسب با دکوراسیون مدرن است. این تابلوها حاصل ذهن خلاق هنرمند بوده و از محتوایی مفهومی برخوردار اند که با نگاه اول نمیتوان به موضوع نقاشی پی برد و نیازمند تفکر بیننده است.  از سر تابلوهایی که مورد پسند برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک است می توان به تابلوی خط اشاره کرد که در آنها جمله و شعر با فونت های خاص و زیبا به نگارش درآمده  و همچنین بعضی از این تابلوها تلفیق خط با نقاشی هستند که اثر خاصی را به وجود می آورند. تابلو ست یکی دیگر از محصولات پرطرفدار دکوراسیون مدرن و کلاسیک است که نظر خیلی از خریداران را به خود جلب می نماید، و معمولا به صورت تابلوهای ۲ تا ۶ تکه اند که  همچون پازل تکمیل کننده یکدیگرند و در کنار هم قرار میگیرند. وجود تابلو در محیط کار متناسب با شغل مربوطه، جلوه خاصی به محیط می بخشد و انواع تابلو نقاشی متناسب با مشاغل کلینیک، آرایشگاه، رستوران و غیره در سایت فروشگاهی دکورآفیس با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت چاپ، جهت رفاه حال خریداران به فروش میرسد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت و دیدن محصولات، نسبت به خرید اینترنتی و ثبت سفارش اقدام نمایند. تنوع بالا، قیمت مناسب و تاثیر گذاری زیاد در فضای داخلی ساختمان از جمله مواردی است که افراد را به خرید خرید تابلو نقاشی ترغیب می نماید.

همچنین هر کدام از تابلوها دارای محتوای خاصی هستند که حس و حالی هنری را در محیط ایجاد می کنند، از این رو متقاضیان به هنگام خرید باید به این موضوع توجه کنند که با چه نوع تابلوهایی می توانند ارتباط برقرار کنند. مجموعه دکور آفیس در عرصه فروش انواع تابلو نقاشی متناسب با هر سلیقه ای فعالیت میکند و سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان به تحویل می رساند.

فروش انواع تابلو نقاشی

یکی از مجموعه های معتبر و مطرح در صنعت دکوراسیون داخلی، شرکت دکورآفیس است که سالهاست به طور مستمر در زمینه عرضه و فروش انواع تابلو نقاشی، کاغذ دیواری، پارکت لمینت و پرده تصویری فعالیت میکند و توانسته اعتماد و رضایت خریداران این محصولات را به خوبی جلب نماید. جهت خرید تابلو سه تیکه مدرن، کلاسیک، اتاق کودک، منظره، گل و غیره از این مجموعه کافیست به وبسایت آن مراجعه نمایید و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود در بین خیل محصولات باکیفیت، تنها با چند کلیک خرید خود را نهایی کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن تابلو نقاشی خود را همراه با ضمانت اصل کالا در درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()