کفی تخت یکی از مهمترین لوازم در سرویس خواب می باشد یعنی در زمان خرید تخت ها بسیار ضروری است که کفی تخت مخصوص و آن نیز خریداری گردد که تخت ها در انواع تک نفره و یک نفره می باشند که در جنس های چوبی و فلزی به تولید می‌رسد و می توانید با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید کفی های دو نفره در نوع چوبی از دو کفی تک نفره تشکیل می‌شوند که هم مقاومت لازم را داشته باشد و هم حمل و نقل آن به سادگی امکان پذیر باشد کفی های چوبی استحکام بسیار خوبی دارند و توانند در طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرند. برای خرید کفی تخت دونفره به سایت مراجعه کنید.

فروش کفی تخت خواب با قیمت ارزان

کفی تخت دونفره فلزی نیز همانند کفی تخت دونفره چوبی مقاومت بسیار خوبی دارند و استحکام بیشتر از آن را نیز دارند که امروزه و انواع کفی های چوبی رایج تر بوده و بیشتر تولید می گردد کفی ها در انواع کفی های ساده و جک دار به فروش می‌رسد که کفی های ساده به صورت ثابت در جای خود باقی می‌ماند و اما کفی‌های دونفره جکدار کاربردی بوده و می‌توان از آن به شکل مناسب استفاده کرد، با استفاده از کفی های جک دار می توان از فضای داخلی تخت استفاده نمود و کفی تخت با استفاده از جک های تعبیه شده در آن از روی تخت جدا شده و به داخل تختخواب دسترسی خواهد بود بنابراین برای مکانهای کوچک استفاده از کفی های جک دار بسیار خوب و مناسب خواهد بود. برای خرید کفی تخت دونفره جکدار و کفی تخت دونفره ساده به ویستا کالا مراجعه کنید.

در زمان تهیه کفی تخت دونفره باید این وسیله را متناسب با تخت مورد نظر انتخاب کنید زیرا انواع کفی تخت با توجه به تنوع تخت ها در سایزهای مختلفی به تولید می‌رسد پس باید با توجه به به تخت موردنظرتان سایز کفی تخت را انتخاب نمایید. 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()