استرچ نوعی سلفون با چسبندگی قوی می باشد. با بهره گیری از این نوع نایلون می توان کالاهای مختلف را از آلودگی و گرد و غبار ایمن نگه داشت. همچنین به سهولت می توان از نفوذ آب و رطوبت به داخل اقلام جلوگیری نمود. با استفاده از پلاستیک استرچ می توان طول عمر کالاها را افزایش داد و آنها را نسبت به گذشته بهتر نگهداری نمود.  فروش استرچ   به افراد کمک می کند که در مدت زمان کوتاهی بتوانند کالاهای زیادی را بسته بندی نمایند.

ناب پلاستیک از همان ابتدا، در حوزۀ تولید و فروش نایلون های صنعتی فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود و تا به امروز توانسته بر تعداد محصولات و همچنین کیفیت آنها بیفزاید. در این راستا به شما کمک نموده اند، با قیمت ارزان و کیفیت بالا، بتوانید از مزایای نایلون استرچ برای سرعت بخشیدن به فرآیند بسته بندی برخی از محصولات استفاده نمائید.

خرید پلاستیک استرچ با قیمت ارزان

چند سال اخیر امکان خرید پلاستیک استرچ و خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان برای صنعت گران و متقاضیان خرید استرچ در سراسر کشور فراهم می باشد چون به طور مستقیم می توانند از شرکت های تولیدکنندۀ نایلون استرچ و استرچ پالت بند خریداری کنند.

استقبال از فروش استرچ پالت بند، به دلیل شفافیت و چسبندگی این نوع پلاستیک است. کاربرد این نوع نایلون در صنایع مختلف گسترش یافته است چون به صنعتگران کمک می کند که بتوانند به سرعت، کالاهای مختلف را بسته بندی کنند.

با پلاستیک استرچ پالت بند می توان اقلام مختلف را با استفاده از پالت بسته بندی نمود چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر کالاهای مختلف خواهد داشت.

برای سفارش نایلون استرچ در ابعاد مختلف و قیمت ارزان می توانید با ناب پلاستیک تماس بگیرید و به صورت اینترنتی و یا تلفنی، لیست قیمت استرچ و سایر محصولات این مجموعه را دریافت کنید.

 

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()