تابلو ماه تولد از محبوبیت زیادی برخوردار است و اکثر افراد علاقه مند به خرید وسایل تزئینی و یا تابلوهای تزئینی ماه تولد می باشند. امروزه بیش از گذشته صنعت طراحی و ساخت تابلوهای تزئینی رونق یافته است. فروش تابلو ماه تولد با متریال ورق طلا نیز یکی دیگر از خلاقیت های هنری است که توسط برخی از مجموعه های هنری، شاهد اجرای آن می باشیم.

شرکت خوشه زرین هنر با در اختیار داشتن افراد متخصص در حوزۀ ساخت تابلوهای تزئینی از ورق های طلای 24 عیار، قادر به طراحی انواع تابلو ماه تولد با ورق طلا و طرح های متنوع و زیبا می باشند و می توانید برای مشاهدۀ آثار هنری که توسط این مجموعه عرضه می شوند، با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

خرید تابلو ماه تولد ارزان

خیلی از افراد، مبنی بر توان مالی که دارند، قادر به خرید تابلو ماه تولد ارزان هستند. البته برای افراد مختلف، ارزش و بهای تابلو به فاکتورهای مهمی چون طرح، جنس و ابعاد تابلو بستگی دارد. در نهایت با بررسی این موارد، اقدام به خرید بهترین تابلوی تزئینی برای جلوه دادن به نمای دکوراسیون می پردازند.

قیمت فروش تابلو ماه تولد و فروش تابلو مذهبی نیز به طرح، جنس و ابعاد تابلو بستگی دارد. در نتیجه برای عموم افراد، امکان خرید تابلو ماه تولد با قیمت ارزان و کیفیت بالا و طرح های متنوع وجود دارد. لیکن قیمت تابلو ماه تولد طلا به ابعاد، طرح و میزان طلای به کار برده شده، بستگی دارد. افراد مختلف با سطح مالی متوسط و رو به بالا می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و هنری خود، تجربۀ خرید تابلو ماه تولد با قیمت مناسب و ارزان را داشته باشند.

در صورت تمایل به خرید تابلو ماه تولد از ورق طلای 24 عیار برای هدیه دادن، می توانید با شرکت خوشه زرین هنر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 شرکت خوشه زرین هنر 

آدرس صفحه اینستاگرام: khoshehzarrinhonar

ارتباط از طریق واتساپ: 09397013905

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()