قیمت تردمیل در نوع دستی و یا فاقد موتور:

اگر بخواهیم تردمیل ها را بر حسب نوع کارکرد آن ها دسته‌ بندی کنیم باید بگوییم تردمیل ها یا به صورت دستی و یا به صورت موتور دار به فعالیت می ‌پردازند. قیمت تردمیل مطمئنا در نوع دستی بسیار ارزان ‌تر از  قیمت انواع تردمیل موتور دار می باشد. زیرا این تردمیل ها اجزا و قسمت های بسیار کمتری دارند و فرد با راه رفتن و یا دویدن روی آن ها می تواند دستگاه را به کار بیندازد. ولی تردمیلی که دارای موتور است از نیروی برق برای فعالیت خود استفاده می ‌کند.

با این که تردمیل های دارای موتور دارای مزایای بسیار زیادی هستند ولی نمی ‌توان گفت که تردمیل های دستی فاقد مزایای خاصی هستند. زیرا این خرید تردمیل باشگاهی نیز به نوبه خود ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارند.

تردمیل های دستی دارای قدمت بسیار زیادی هستند و سال های بسیار زیادی است که از آن ها استفاده می شود. این تردمیل ها هیچ گونه موتوری نداشته و فقط برای استفاده آن ها کافی است که فرد روی تسمه قرار گرفته و به راه رفتن و دویدن بپردازد. قیمت تردمیل های فاقد موتور به دلیل به کار نرفتن هیچ گونه موتوری در آن ها نسبت به سایر تردمیل ها پایین تر است.

این تردمیل ها هم می توانند در باشگاه و هم می ‌توانند در منازل مورد استفاده قرار بگیرند. نکته بسیار خوب آن ها این است که برای استفاده از آن ها باید انرژی بسیار زیادی به هدر داد و به همین دلیل این دستگاه‌ ها برای افرادی که تصمیم جدی برای تناسب اندام و سلامتی دارند مناسب تر می باشد. در چنین دستگاه هایی نیاز به هیچ گونه دکمه ای برای تنظیم سرعت نیست زیرا فرد می تواند مانند دویدن های کاملاً عادی که در محیط های بیرونی انجام می دهد روی این دستگاه به دویدن و یا راه رفتن پرداخته و سرعت خود را تنظیم کند. هنگامی که نیاز به استراحت دارد شروع به راه رفتن کند و پس از مدتی نیز سرعت خود را کاملا متوقف نماید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()