شوت زباله یکی از سیستم های مدرن برای دور انداختن زباله در ساختمان های بلند می باشد. امروزه نسبت به گذشته تعداد ساختمان های بلند افزایش یافته است و به منظور ایجاد امکانات رفاهی برای ساکنین ساختمان، اقدام به پیاده سازی سیستم شوتینگ زباله نموده اند. با راه اندازی کانال شوت زباله ، به سهولت می توان در مدت زمان اندک و طبقات بالایی ساختمان، زباله ها را به دور انداخت.

شرکت نخستین کار یکی از مجموعه های معتبری است که از همان ابتدا، تلاش نموده در حوزۀ طراحی و خدمات شوت زباله زباله فعالیت خود را آغاز نماید و تا به امروز ادامه دهد.

کاربرد و هزینۀ راه اندازی سیستم شوت زباله

چند سال اخیر با افزایش تعداد آپارتمان ها و برج های بلند، سازندگان سازه های ساختمانی، اقدام به طراحی و نصب کانال شوت زباله اختصاصی برای هر واحد و یا طبقه نموده اند. در واقع با راه اندازی این سیستم، تلاش می کنند که سطح رفاه ساکنین ساختمان را ارتقاء ببخشند. دریچه های ورودی، مجرای اصلی دفع زباله و مخزن جمع آوری زباله از قسمت های اصلی کانال شوتینگ زباله محسوب می شوند، که با گذشت زمان تلاش کردند که یک سری امکانات چون سرعت گیر، سیستم شستشوی خودکار و اختصاص فن تهویۀ هوا را در مسیر کانال شوت زباله قرار دهند که مانع از افزایش صدای انتقال و بوی نامطبوع زباله گردد.  رای اطلاع از نصب سرعت گیر شوت زباله به سایت مراجعه نمایید. 

هزینۀ نصب سیستم شوت زباله به ارتفاع ساختمان، نحوۀ طراحی و میزان کیفیت متریال تشکیل دهندۀ کانال شوتینگ زباله بستگی دارد. بنابراین پیش از راه اندازی چنین مکانیزم هایی، در ابتدا محل، مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود و سپس مناسب ترین مدل را برای ساخت کانال شوتینگ در نظر گرفته می شود.

شرکت نخستین کار با تخصصی که طی سالیان فعالیت کاری در حوزۀ طراحی و ساخت کانال شوت زباله بدست آورده است، قادر به پیاده سازی این سیستم با حداقل قیمت و بدون انتشار بوی نامطبوع در ساختمان خواهد بود.

شرکت نخستین کار 

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()