پالت چوبی یکی از وسایل پر کاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. طراحی پالت به نحوی است که امکان چیدمان، نگهداری و جابجایی اقلام را میسر می سازد. پالت های چوبی، قدیمی ترین نوع پالت محسوب می شود که از ورق های چوبی ساخته می شوند. کاربرد ابتدایی پالت ها در دوران جنگ جهانی دوم و به منظور حمل و نقل تسهیلات جنگی صورت می گرفت. پس از آن، کارخانجات تولید کنندۀ کالا بر اساس مزایایی که این وسیله در زمینۀ نگهداری و جابجایی اقلام داشت، تمایل خود را به خرید پالت چوبی نشان دادند. در نتیجۀ آن، تولید کنندگان پالت های چوبی، تلاش کردند که در ابعاد مشخص با تحمل فشار معین، اقدام به تولید و عرضۀ انواع پالت چوبی نمایند.

شرکت ایران وودن پالت نیز در ایران، توانسته به عنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر در حوزۀ تولید و فروش پالت، فعالیت خود را آغاز نموده و توسعه ببخشد.

نکات مهم در انتخاب و خرید پالت چوبی

نکات متعددی در انتخاب و خرید پالت وجود دارد، که در ادامۀ مقاله بیشتر به این موضوع می پردازیم. با توجه به اهمیت کاربرد پالت در حفظ و نگهداری کالاها، امروزه بیشترین تمرکز بر روی خرید پالت چوبی برای امور بسته بندی اقلام می باشد. چرا که بسته بندی و حمل و نقل محصولات با پالت به راحتی و در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد. به همین علت، با گذشت زمان کارخانجات و مجموعه های متعددی در صدد خرید پالت چوبی استاندارد نمودند، تا بدین صورت صرفه جویی مالی و زمانی را برای مجموعۀ خود بدست آورند.

برای تولید پالت چوبی از چوب با دوام و مستحکم استفاده می شود، تا مقاومت لازم را در برابر فشارهای وارده از سوی چیدمان کالا، بر روی آن را داشته باشد. انتخاب نوع پالت به پارامترهای مهمی چون نوع کاربری، ابعاد کالا، شرایط محیطی فضا و میزان تحمل بار بستگی دارد. بنابراین کارخانجات و مجموعه های کوچک و بزرگ که نیاز به پالت دارند، با بررسی این عوامل، اقدام به خرید پالت چوبی می نمایند.

فروش انواع پالت چوبی برای حمل با ماشین لیفتراک

به طور کلی فروش پالت چوبی در دو دسته بندی اصلی پالت چوبی دو طرفه و چهار طرفه صورت می گیرد. هدف از طراحی و تولید این نوع پالت، نحوۀ به کارگیری پالت های چوبی با ماشین لیفتراک است. پالت چوبی دو طرفه به ماشین لیفتراک، امکان جابجایی پالت را تنها از دو طرف می دهد و این در حالی است که طراحی پالت چوبی چهار طرفه، امکان جابجایی پالت را از کلیۀ جهات، به ماشین می دهد.

اگر تمایل به خرید پالت چوبی دست دوم استاندارد و با دوام را در تعداد بالا دارید، می توانید به طور مستقیم از عرضه کنندگان معتبر پالت در سطح کشور خریداری کنید. شرکت ایران وودن پالت نیز به منظور رفاه حال خریداران، شرایط مناسبی را برای خرید پالت ارزان بوجود آورده است.

پارامترهای تعیین قیمت پالت چوبی

قیمت پالت چوبی نیز بر اساس شکل ظاهری، مقاومت، ابعاد و میزان تحمل بار مشخص می شود. در نتیجه برای صنعت گران امکان خرید پالت ارزان و با کیفیت میسر می باشد. هنگام خرید پالت چوبی، کیفیت پالت اولین گزینه در انتخاب این وسیله می باشد چون باید مقاومت لازم را برای فشار وارده داشته باشد. در این صورت مجموعه های معتبر می توانند بر اساس نوع کالایی که قصد نگهداری و عرضۀ آن را دارند، خرید بهترین پالت چوبی را انجام دهند. بیش از پیش شاهد مصرف پالت، در امور بسته بندی می باشیم.

شرکت ایران وودن پالت چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در عرصۀ تولید و پخش انواع پالت چوبی در سطح کشور آغاز کرده است و تا به امروز ادامه می دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()