شوتینگ زباله از جمله سیستم های دفع زباله در مجتمع های ساختمانی بلند محسوب می شوند. افرادی که ساکنین ساختمان های بلند قدیمی هستند، می توانند با بهره گیری از نظرات کارشناسان مجرب، اقدام به راه اندازی سیستم شوتینگ زباله در داخل و یا خارج از ساختمان نمایند. در این صورت، قادر به هدایت کیسه های زباله در مدت زمان کوتاهی به مخزن زباله در همکف ساختمان خواهند بود.

تا کنون موارد کاربرد خدمات شوتینگ زباله را در هتل ها، برج های ساختمان و غیره در سطح جهان مشاهده کرده اید، شرکت نخستین کار نیز با درک کاربرد چنین مکانیزمی در ساختمان های بلند، توانسته با تلاش فعالیت حرفه ای مجموعه را در حوزۀ طراحی و نصب شوتینگ زباله آغاز نموده و تا کنون ادامه دهد.

نحوۀ پیاده سازی شوتینگ زباله

امروزه اجرای شوتینگ زباله، بهترین گزینه برای دفع آشغال در ساختمان های بزرگ و بلند محسوب می شود. در این صورت ساکنین ساختمان بدون دغدغۀ ذهنی نسبت به حمل و نقل زباله و انتشار بوی بد در داخل ساختمان، از مزایای سیستم شوتینگ زباله استفاده می نمایند. شوت زباله به واسطۀ دریچه های مخصوص که در داخل واحدها و یا طبقات در نظر گرفته شده است، به سهولت، قادر به هدایت زباله در مدت زمان کوتاهی، از طبقات بالایی ساختمان به مخزن زباله می باشند. به طور کلی قیمت شوتینگ زباله بر اساس ارتفاع ساختمان و تجهیزات به کار رفته در ساخت سیستم شوتینگ، مشخص می شود. برای  ساخت دودکش موتورخانه به سایت مراجعه کنید.

استفاده از سرعت گیر و همچنین کانال تقسیم کننده، سیستم شستشوی خودکار کانال و بهره گیری از فن های قوی برای سیستم تهویه از موارد مهم در طراحی کانال شوتینگ زباله محسوب می شوند و نقش بسزایی در از بین بردن بوی نا مطبوع زباله در طول مسیر کانال خواهد داشت.

شرکت نخستین کار یکی از اولین طراحان و مجریان مکانیزم شوتینگ زباله با حداقل هزینه در ساختمان های بلند قدیمی و نوساز می باشند.

 

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()