دستگاه سیل حرارتی یکی از دستگاه های رایج در عرصۀ بسته بندی محصولات در صنایع مختلف محسوب می شود. امروزه اکثر مواد غذایی و لبنی که تولید شده و به بازار عرضه می شوند، به وسیلۀ دستگاه های سیل حرارتی و القایی با سلفون و یا ورق های آلومینیومی نازک بسته بندی می شوند.

به دلیل اهمیت نوع بسته بندی، شاهد طراحی، ساخت و فروش دستگاه سیل توسط سازندگان ماشین آلات صنعتی مواد غذایی در سطح کشور می باشیم. 

شرکت آراد ماشین نیز جزء یکی از این مجموعه های معتبر، توانسته با استخدام نیروی مهندسین متخصص، انواع دستگاه صنعتی را در خصوص بسته بندی کالاها طراحی و تولید نمایند. طراحی و فروش دستگاه های سیل بسته بندی نیز در لیست محصولات این مجموعه مشهود می باشد. 

فروش دستگاه سیل صنعتی

طراحی و ساخت دستگاه سیل در دو دسته بندی اصلی سیل حرارتی و القایی صورت می گیرد. البته طراحی دستگاه سیل القایی در سه مدل دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتومات صورت می گیرد. بنابراین صنایع مختلف می توانند بر اساس حجم کاری و سرمایه در نظر گرفته شده، سفارش دستگاه سیل را برای مجموعۀ خود داشته باشند. پیش از خرید دستگاه سیل باید تمام مسائل در نظر گرفته شود و در انتها با بهره گیری از مشاورۀ تخصصی افراد مجرب، بتوانید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه بسته بندی را خریداری نمائید. شرکت آراد ماشین فروش دستگاه خشک کن میوه  را ارائه می دهد.

برای کارگاه های تولیدی کوچک، خرید دستگاه سیل القایی دستی بهترین گزینه محسوب می شود و این در صورتی است که برای کمپانی های بزرگ تولید مواد غذایی که به صورت مکانیزه، تمام فرآیند تولید و بسته بندی را انجام می دهند، برای سرعت بخشیدن به پروسۀ بسته بندی، بهترین پیشنهاد، سفارش خرید دستگاه سیل تمام اتوماتیک می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با انتخاب و قیمت دستگاه سیل، همواره کارشناسان فروش شرکت آراد ماشین آمادۀ پاسخگویی به مشتریان گرامی در سرتاسر کشور می باشند.

 

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()