فلز برنج از جمله فلزات بسیار گران بها و ارزشمندی است که در تولید محصولات زیادی از آن استفاده میشود. از آنجایی که این فلز از فلزات گران بها محسوب میشود و همچنین بافت سخت و محکمی دارد برش آن به مراتب دشوار میباشد. اگر به دنبال مرکز برش لیزر که خدمات برش لیزر برنج با بهترین تعرفه و کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کرده باشد هستید پیشنهاد میکنیم تا مجموعه برش لیزر نیک را انتخاب نمایید. مجموعه برش لیزر نیک از تیمی متشکل از حرفه ای ترین پرسنل بهره برده است و همچنین تجهیزات بسیار پیشرفته ای را در اختیار گرفته است که میتوانید با بهره مندی از خدمات این مجموعه علاوه بر افزایش کیفیت برش در هزینه های خود نیز صرفه جویی بعمل آورید.

 از روش های نوین که از طریق آن میتوان برش این فلز را به راحتی و در مدت کوتاهی انجام داد برش لیزر برنج میباشد. برش لیزر برنج امروزه جایگزین روش های قدیمی برش شده است و دیگر روشهای منسوخ شده قدیمی کاربرد چندانی ندارند. دستگاه برش لیزر برنج به گونه ای برش را انجام میدهد که هیچ نقصی بعد از اتمام برش بر روی قطعات برنجی برش خورده دیده نخواهد شد. در برش لیزر برنج تنها این دستگاه های برش لیزری هستند که روند برش را انجام میدهند و نیروی انسانی هیچ دخالتی بر روی برش ندارد که در نتیجه هیچگونه مشکلی در برش بوجود نخواهد آمد و کار برش تا حد زیادی تمیز انجام میشود.

مجموعه برش لیزر نیک از مجموعه های برش لیزری در کشور است که اغلب صنایع و تولید کنندکان به خوبی با آن آشنایی دارند و می دانند که این مجموعه از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات برای برش لیزر آلومینیوم بهره گرفته و همچنین با تجربه ترین پرسنل را نیز در اختیار دارد که کیفیت برش را تا حد زیادی افزایش داده اند.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()