تابلو از رایج ترین وسایل تزئینی دکوراسیون محسوب می شود. در واقع از ابتدا، انسان به روش های مختلفی، سعی می نمود، نمای دکوراسیون محل زندگی خود را زیبا سازد، گاه نقاشی حیوانات، اشکالی از انسان ها و فعالیت های روزانه ای که انجام می دادند، به کمک گچ بر روی تخته سنگ و چوب حکاکی و کشیده می شد و برای تزئین از آن استفاده می نمودند. با گذشت زمان، توانستند به روش های مختلفی انواع تابلو نقاشی را با متریال جوهر، مداد رنگ، رنگ روغن، آبرنگ و غیره نقاشی کنند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، یکی از تأمین کنندگان و فروشندگان تجهیزات دکوراتیو چون انواع تابلو در طرح های مدرن و کلاسیک در سطح کشور است. علاقه مندان به خرید تابلو جدید، می توانند نگاهی به محصولات تابلو فروشگاه دکور آفیس داشته باشند.

خرید بهترین تابلو و قیمت آن

به دلیل وجود تنوع تابلو در سطح بازار، افرادی که قصد تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی فضای سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق میهمان، لابی ساختمان، محیط کار، فضای تجاری و غیره دارند، می توانند از میان انواع تابلو، یکی از آنها را انتخاب نمائید. اکثراً خرید تابلو به صورت سلیقه ای است. البته شرایط محیط، رنگبندی دکوراسیون، چیدمان وسایل، ابعاد دیوار و نوع حرفه و کاربرد تابلو، هر کدام نقش بسزایی در انتخاب و خرید تابلو خواهد داشت. بنابراین بر خلاف تصور، پیش از انتخاب تابلو نقاشی، تابلو مدرن و کلاسیک و هر تابلوی دیگری، یک سری نکات مهم در نظر گرفته می شوند. علاوه بر آنکه قیمت تابلو نیز به نوبۀ خود، بی تأثیر نیست.

امروزه اکثر افراد علاقه مند به خرید تابلو طرح برجسته یا همان تابلو سه بعدی هستند چون جلوۀ واقعی و طبیعی تصاویر را به مخاطبان نشان می دهد و جزء تابلوهای مدرن محسوب می شوند.

اگر قصد خرید آنلاین تابلو مانند خرید تابلو ورق طلا دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و از میان محصولات، یکی از آنها را سفارش دهید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()