میزان آلودگی هر ساله در شهر های بزرگ که دارای جمعیت زیادی می باشند رو به افزایش است. با توجه به اینکه صنایع در حال رشد هستند و توجه کافی به جلوگیری از آلودگی های ایجاد شده توسط آنها کمتر شده، مشکلات زیادی در محیط زیست بوجود آمده است. با توجه به این موضوع که آلودگی صنایع و کارخانه ها باعث افزایش روز به روز آلاینده های محیط زیست شده است،

ارزیابی و رفع آلودگی های محیطی و پیدا کردن راه های مناسب برای کاهش و از بین بردن این آلودگی ها و همینطور مدیریت و برنامه ریزی برای کاهش و رفع آنها بدون اتکا به لوازم و تجهیزات مناسب و همینطور نیروهای متخصص در این زمینه امکان پذیر نیست. یکی از زمینه های فعالیت آزمایشگاه محیط زیست رفع آلودگی های ایجاد شده توسط صنایع مختلف می باشد.

اگر میزان آلودگی ها بیشتر از حد مجاز باشند، راهکارهایی برای کاهش میزان آلودگی و کنترل آن و همینطور بهبود وضعیت موجود توسط آزمایشگاه معتمد محیط زیست،شرکت محیط و صنعت ایمن پایش ارائه می شود و صنعت با استفاده از نتایج نمونه برداری و آنالیز منابع آلاینده خود توسط آزمایشگاه محیط زیست نسبت به رفع مشکلات زیست محیطی اقدامات لازمه را انجام دهد.

خدمات آزمایشگاه معتمد محیط زیست

سلامت انسان ها و محیط زیست پیرامون خود با انتشار آلاینده های به خطر می افتد و هزینه های زیادی را برای ما در بر خواهد داشت. برای حفظ محیط زیست استانداردهای لازم باید حفظ و کنترل شود تا بتوانیم محیط زیست را از آلودگی ها پاک کنیم. سازمان حفاظت از محیط زیست برای سنجش این آلودگی ها در تمامی صنایع از جمله پالایشگاه ها، نیروگاه ها، صنایع سیمان، فولاد، ماشین سازی ،صنایع غذایی ، دارویی و کلیه صنایعی که آلودگی آنها بر محیط زیست تاثیرمیگذارند، مسئولیتی را برای آزمایشگاه های معتمد محیط زیست در نظر گرفته است و این شرکت ها بر اساس پارامترهای تعریف شده هر یک از صنایع با توجه به نوع فعالیت آنها، آنالیز های لازم را انجام می دهند. وظیفه اصلی آزمایشگاه محیط و صنعت ایمن پایش به عنوان آزمایشگاه معتمد محیط زیست حفاظت از محیط زیست با انجام نمونه برداری و پایش آلاینده ها و بررسی واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی بر اساس دستورالعمل سازمان محیط زیست و ارائه نتیجه آن به سازمان مذکور می باشد که این امر سبب کنترل آلاینده های منتشر شده توسط صنایع و جلوگیری از تخریب محیط زیست توسط آلاینده ها می گردد.

 

آزمایشگاه محیط و صنعت ایمن پایش

 آدرس : تهران ، تهرانپارس ، خیابان سراج ، بالاتر از بلوار دلاوران ، جنب بانک سپه ، پلاک 171، طبقه 2 ، واحد 7
تلفن : 021-77082194
فکس: 021-77082195

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()