کفش ها در انواع کفش زنانه و مردانه می باشند که در ویژگی ها با هم دارای تفاوت ایی می باشند. به طور کلی کفش زنانه ظاهری کوچک تر و زیبا تر داشته و در رنگ بندی مختلف مشاهده می شود. جهت خرید کفش زنانه  به سایت مراجعه کنید.

خرید کفش زنانه

آیا می دانید که تا چه اندازه ای کفش ها در سلامتی ما نقش دارند؟ در برخی از موارد پزشک به شما کفش های طبی را تجویز ی کند  بسیار خوب است که به پزشک مراجعه کنید تا کفش و کفش مناسب را تجویز کند. کفش ها از آن جایی که به صورت روزانه پوشیده می شوند ، تاثیرات بسیار زیادی را در سلامتی افراد دارند، به طور کلی پاها ، کمر و ستون فقرات به صورت مستقیم با کفش ها ارتباط دارند و باید حتما از کفش های استاندارد استفاده شود. برخی از افراد این تفکر را داند که کفش زنانه طبی تنها برا افراد مسن و میان سال مورد استفاده قرار می گیرد اما امروزه بسیاری از افراد بیش از 8ساعت از کفش زنانه استفاده می کنند و اگر در آن احساس ناراحتی داشته باشند و روزانه این مشکلات تکرار شود ، در کوتاه مدت می تواند شخص را دچار مشکل شود. تولیدی کفش آرمیس از تولید کنندگان بزرگ و معتبر انواع کفش زنانه در کشورمان است که انواع کفش ها را با کیفیت بسیار عالی به تولید می رساند و شما با مراجعه به سایت می توانید انواع کفش های مورد نظر خود را خریداری کنید. جهت خرید کفش ورزشی زنانه دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تولیدی کفش آرمیس یکی از فروشندگان معتبر کفش زنانه و مردانه در کشورمان است که انواع کفش ها را در کیفیت های بسیار بالا به تولید رسانده و به صورت مستقیم به فروش می رساند.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()