رامش چابک یکی دیگر از محصولات تولید کفش آرامیس محسوب می شود. طراحی کفش آرامیس چابک طبی است و از جمله مدل های رسمی- روزانه است که در دو دسته بندی اصلی زنانه و مردانه عرضه می شوند. رونق فروش رامش چابک در این روزها، به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری این نوع کفش می باشد. افرادی که خواستار خرید کفش طبی با قیمت ارزان برای فعالیت های روزانه هستند، می توانند با اطمینان از مزایای خرید کفش رامش چابک  بهره مند شوند.

تولیدی کفش آرامیس، به عنوان تولیدکنندۀ کفش های طبی برای مصارف پیاده روی و فعالیت های ورزشی فعالیت خود را در سال 1387 آغاز کند. طی این سال ها فعالیت حرفه ای، انواع کفش طبی مردانه و زنانه را طراحی، تولید و به بازار عرضه کند.

فروش فوق العاده رامش چابک

از جمله ویژگی های ظاهری و ساختاری انواع کفش رامش چابک می توان به رویۀ کفش از جنس پارچۀ ماراتون، زیرۀ کفش از جنس پلیمر پلی یورتان PU و ضخامت لژ 3 سانتی متری اشاره نمود. علاوه بر آنکه طراحی کفی کفش بر اساس اصول کفش های طبی استاندارد صورت گرفته است.

همانطور که گفته شد، زیرۀ کفش رامش چابک از مواد پلیمر پلی یورتان PU است و به دلیل انعطاف پذیری بالای و مقاومت بالا در برابر ساییدگی می تواند گزینۀ مناسبی جهت مصارف روزانه محسوب شود. امروزه خیلی از افراد خواستار خرید کفش رامش چابک طبی برای محیط های رسمی و اداری هستند، علاوه بر آنکه گزینۀ مناسبی برای مصارف پیاده روی روزانه نیز محسوب می شود.

تولید کفش رامش چابک زنانه بر اساس سایز استاندارد 36 الی 43 صورت می گیرد. ضمن آنکه تولید کفش رامش چابک مردانه بر اساس سایز استاندارد 40 الی 45 گرفته می شود.

بنابراین افرادی که خواستار خرید کفش رامش چابک برای خود و عزیزان هستند، می توانند پس از مشاهدۀ محصولات تولیدی کفش آرمیس در داخل وب سایت فروشگاه، سفارش خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

  تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()