آتش سوزی ها در کلاس های مختلفی قرار می گیرند که به همین جهت کپسول ها نیز در این کلاس ها قرار دارند که شامل انواع زیر میباشد.

  • کلاس a برای خاموش کننده مواد جامد و کاغذ و چوب و مواد خشک می باشد بنابراین در خاموش کننده های این کلاس باید برای موارد ذکر شده استفاده شود .
  • کلاس b برای خاموش کننده هایی است که برای آتش سوزی مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرد که این مایعات می‌تواند روغن‌ها و نفت و گریس غیر باشد بنابراین در محیط‌هایی که انواع روغن ها وجود دارد باید از خاموش‌کننده های کلاس b استفاده شود. برای دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران به سایت مراجعه کنید.
  • کلاس c خاموش کننده هایی است که برای خاموش کردن ناشی از آتش‌سوزی گازها مورد استفاده قرار می گیرد
  • کلاس d برای آتش سوزی فلزات در مکان‌هایی که از فلزات مختلف در آنجا استفاده می‌شود مورد استفاده قرار می .
  • کلاس e نیز برای آتش سوزی هایی است که از سوختن وسیله های برقی و الکترونیکی میباشد .
  • کلاس f نیز برای سوختن چربی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مکان هایی که انواع چربی ها وجود دارد بسیار مهم است که از این خاموش کننده استفاده شود.

مراکز ارائه دهنده خدمات شارژ کپسول آتش نشانی

 مراکزی که خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در شرق تهران را ارائه می‌دهند شارژ ها را به صورت مختلف انجام می‌دهند یعنی با توجه به نظر مشتریان شارژ مخصوص انجام می گیرد همچنین اگر شما اطلاعات کافی درباره نوعی کپسول ها و عملکرد آنها ندارید می توانید از مرکز آتش گریز تهران مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مراکزی است که فروش کلیه فصول های آتش نشانی را ارائه می دهد همچنین شارژ کپسول آتش نشانی در تهران در این مرکز انجام می گیرد و شما می توانید با اطمینان کامل به این مجموعه شارژ کپسولهای خود را انجام دهید زیرا در آتش گریز تهران از متخصص ترین پرسنل و به روزترین تجهیزات استفاده می‌شود و به همین جهت شارژ کپسول آتش نشانی با رعایت تمامی استانداردها انجام خواهد شد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()