فروش اقساطی کوئیک یکی دیگر از روش های خرید خودروهای کوئیک محسوب می شود. چند  سال اخیر صنعت خودروسازی در داخل کشور دچار تغییر و تحول شده است و شاهد افزایش تنوع خودروهای داخلی توسط شرکت های خودروسازی مطرح در سطح کشور می باشیم. بنابراین خدمات فروش نقد و اقساطی کوئیک که جزء محصولات کمپانی خودروسازی سایپا محسوب می شود، در سطح کشور علاقه مندان زیادی دارد. ساختار فنی و ظاهری خودروی کوییک همچون خودروهای اسپرت است و خیلی از افراد خواستار خرید این خودرو هستند.

فرنام خودرو دارای سابقۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در سطح کشور می باشد و هم اکنون توانسته با آسان تر نمودن شرایط فروش اقساطی کوییک و... ، بیش از گذشته رضایت مندی مشتریان را فراهم سازد. هموارۀ آمادۀ پاسخگویی به نیاز شما مشتریان گرامی می باشد.

فاکتورهای مهم فروش اقساطی کوئیک

به طور کلی برای خرید و فروش اقساطی کوییک و دیگر خودروها، یک سری نکات مهم و اساسی است که در نظر گرفته شوند و تأثیر مستقیم بر انتخاب فرد خواهد داشت. تعداد اقساطی، قیمت خودرو، میزان سود بازپرداخت، زمان تحویل خودرو، سند بنام و تهیۀ ضامن از موارد اساسی شرایط فروش اقساطی کوئیک و دیگر محصولات شرکت های خودروسازی محسوب می شود.

با این تفاسیر افراد راحت تر می توانند اتومبیل خود را انتخاب نموده و خریداری کنند. ارائه خدمات فروش اقساطی کوئیک با تحویل آنی به افراد کمک می کند، تا در مدت زمان کوتاه تری اتومبیل خود را تحویل بگیرند. در این صورت افرادی که قصد خرید اتومبیل دارند، می توانند از شرایط فروش اقساطی خودرو به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. بدین ترتیب افراد همراه با در اختیار داشتن خودروی خود، تسویۀ اتومبیل را انجام می دهند.

جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص شرایط فروش اقساطی کوئیک هاچ بک می توانید با گروه فرنام خودرو تماس بگیرید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()