فروشگاه تایر ایرانیان با واردات انواع لاستیک های خارجی از جمله لاستیک نانکن لاستیک میشلن و غیره توانسته پاسخگوی نیاز مشتریانش باشد و افراد بتوانند لاستیک ها را در نمونه اصلی خریداری نمایند این مرکز انواع محصولات خود را با تضمین کیفیت و سلامت آن ارائه خواهد داد. بنابراین شما با مراجعه به فروشگاه تایر ایرانیان می توانید خرید لاستیک پیرلی را انجام دهید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از مشاوره رایگان برخوردار شوید . 

لاستیک ها از قطعاتی هستند که برای خودرو ها بسیار مهم بوده و این قطعه باید در نوع مناسبی انتخاب شود تا بتوانیم کارکرد بسیار خوبی را از آن مشاهده کنیم لاستیک ها اگر در برند بسیار خوب و باکیفیتی انتخاب شوند، می‌ توانند طول عمر بالایی هم داشته باشند و همچنین نگهداری از لاستیک بخش مهمی است که باید به آن توجه کنید نحوه رانندگی و بررسی لاستیک ها می‌ تواند کمک‌کننده برای ماندگاری بیشتر لاستیک‌ ها شود، تنظیم باد یکی از موارد بسیار مهمی است که اگر آن را به موقع انجام ندهید ، باعث می شود به لاستیک ها صدمه وارد شود.

شرکت لاستیک پیرلی در ابتدا کارخانه پیرلی را در چین بنا نهاد و سپس در کشور رومانی کارخانه دیگر ساخته شد. لاستیک از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر یک باید به شکل کاملاً استاندارد طراحی شده باشد تا بتوانند بهترین عملکرد را در حرکت خودرو داشته باشد. برند های معتبر دنیا در زمینه فروش لاستیک می‌توانند مناسب برای خرید باشند.

لاستیک پیرلی از جمله لاستیک های بسیار با کیفیت است که می توانیم از آن برای خودرو بهره ببریم لاستیک نانکن کیفیت طراحی و ساخت بالایی داشته و در بین برند های لاستیک از محبوبیت فراوانی برخوردار است. لاستیک پیرلی از لاستیک های شناخته شده در میان مصرف کنندگان می باشد و افراد زیادی از این لاستیک استفاده می‌کنند.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()