پوکه معدنی نتیجۀ مواد آتش فشانی است. این نوع مواد معدنی به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است. بدین ترتیب شاهد فروش انواع پوکه معدنی در سایزهای مختلف می باشیم. پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی گردویی، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی ماسه ای و نرمه و ... از جمله انواع پوکه معدنی موجود در بازار هستند. امکان تهیۀ این نوع پوکه های معدنی توسط شرکت های عرضه کنندۀ پوکه میسر است. شرکت پوکه معدنی رضایی، از ابتدا فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در حوزۀ تأمین و فروش پوکه معدنی آغاز نموده است. مجموعه های مختلف، جهت تأمین پوکه های معدنی مورد نیاز خود، می توانند با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

مزایای خرید پوکه معدنی

پوکه های معدنی دارای ماهیت توخالی هستند، که این مسئله باعث کاهش وزن پوکه ها و همچنین جذب اب و رطوبت به خود می شود. بدین ترتیب شاهد خرید پوکه معدنی برای مصارف پرورش گل و گیاه می باشیم چون به عنوان زهکش از آنها استفاده می شود. این در حالی است که از مزایای پوکه معدنی، جهت اجرای پروژه های عمرانی و راه سازی برای پروسۀ بتن سازی به کار برده می شوند.برای اطلاع از قیمت انواع پوکه معدنی به سایت مراجعه کنید. 

فروش پوکه معدنی در ابعاد مختلف صورت می گیرد و بر اساس سایز نامگذاری شده اند. از این رو متناسب با مصارف مختلف، می توانید مناسب ترین نوع پوکه را خریداری کنید. علت، اصلی استقبال از خرید و به کارگیری پوکه های معدنی در اجرای پروژه های عمرانی، وزن سبک این نوع سنگ است که امکان ساخت سازه ساختمانی سبک را به صورت کاملاً فنی میسر می سازد.

چندین سال است که از فعالیت شرکت پوکه معدنی رضایی، در حوزۀ پخش پوکه های معدنی می گذرد. مجموعه های مختلف که نیاز به خرید پوکه معدنی با حجم بالا دارند، می توانند به صورت تلفنی و یا اینترنتی سفارش خود را ثبت کنند.

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()