تعیین قیمت تردمیل بر اساس قدرت موتور در هایپر جیم:

قیمت تردمیل تحت تاثیر قدرت موتور آن خواهد بود. شما در هایپر جیم می توانید انواعی از تردمیل های خانگی و باشگاهی را با قدرت موتور ۱۷ اسب بخار مشاهده نمایید. مسلما قیمت تردمیل هایی که ۷ اسب بخار هستند چندین برابر قیمت تردمیل های یک اسب بخار می باشد. جنس بدنه و اندازه تردمیل از دیگر مواردی است که می ‌تواند روی قیمت انواع تردمیل ها تاثیر گذار باشد. در واقع جنس بدنه می ‌تواند تعیین کند که تردمیل شما چه مقاومتی خواهد داشت. همان طور که در مقاله های قبلی نیز به  آن اشاره نمودیم.

تمام تردمیل هایی که در هایپرجیم وجود دارند از دو فلز آلومینیوم و فولاد ساخته شده اند. روی این دو جنس یک رویه ی ضد زنگ تعبیه کرده اند که بتواند تردمیل را در مواقع خیس شدن یا رطوبت حفظ کند. مسلماً تردمیل هایی که از جنس فولاد ساخته شده ‌اند دارای قیمت بیش تری خواهند بود. این در حالی است که قیمت تردمیل های آلومینیوم بسیار ارزان تر می باشد.

 همان طور که ذکر کردیم اندازه تردمیل ها نیز می توانند به روی قیمت  خرید تردمیل تاثیر داشته باشند. اندازه تردمیل می تواند متاثر از اندازه برخی قطعات نظیر تسمه و غیره باشد. همان طور که در مقاله های قبل نیز به آن اشاره نمود. شما می توانید تسمه ها را با اندازه های مختلفی در هایپر جیم مشاهده کنید. عرض تسمه ها باید با توجه به عرض فرد انتخاب شوند. معمولاً عرض تسمه بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر می باشد. طول تسمه باید با توجه به طول قد افراد انتخاب شود. شما می توانید به طور معمول تردمیل هایی با طول تسمه ۱۰۰ الی ۱۵۰ سانتی متر را مشاهده کنید. از آن جایی که ورزشکاران دارای قد بلند تری هستند در بازار و هم چنین در فروشگاه هایپر جیم تردمیل هایی موجود می باشند که دارای طول تسمه به اندازه ۱۸۰ سانتی متر هستند.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()