مزیت های اسکی فضایی خانگی در هایپر جیم:

برخی از افراد تصور دارند که دستگاه اسکی فضایی خانگی می تواند موجب بیماری های مفصلی و استخوانی شود. توجه داشته باشید که این تصور کاملاً غلط می باشد چرا که شما در زمانی که هیچ گونه عارضه ای ندارید، نمی توانید با استفاده از این وسیله های ورزشی مانند خرید اسکی فضایی خانگی دچار مشکل شوید. تنها در صورتی این وسیله های ورزشی می توانند موجب مشکل برای افراد شوند که افراد خود قبل از استفاده دارای بیماری هایی نظیر آرتروز، روماتیسم، پوکی استخوان، پارگی ‌رباط و غیره باشند. حتی در این صورت نیز نمی تواند موجب مشکل شود مگر این که به طور نادرست از اسکی فضای خانگی و سایر وسایل ورزشی خانگی استفاده کنند.

ممکن است این عارضه ها شدید تر شود اما باید این افراد بدانند که استفاده درست و به جا از اسکی فضای خانگی و سایر وسیله های ورزشی نه تنها نمی تواند موجب تشدید بیماری آن ها شود بلکه می تواند در درمان آن ها نیز تاثیرگذار باشد. از این رو پزشکان به افرادی که دارای بیماری های قلبی عروقی و مفصلی هستند، توصیه می ‌کنند که به صورت صحیح و آهسته از اسکی فضای خانگی و سایر وسایل ورزشی استفاده نمایند. دستگاه اسکی فضایی خانگی بخاطر این که عضلات و ماهیچه های بالا تنه و پایین تنه را درگیر می‌ کند، می ‌تواند باعث کالری سوزی و چربی سوزی بیش تری در افراد شود.

از این رو ورزشکاران برای چربی سوزی بیش تر و کاهش وزن خود، بیش تر از دستگاه اسکی فضایی خانگی و باشگاهی استفاده می نمایند. پس همان طور که در این مقاله و مقاله های دیگر ذکر کردیم، این دستگاه ها دارای مزیت های بسیار زیادی هستند. از جمله مهم‌ ترین مزیت اسکی فضایی خانگی، قیمت خرید اسکی فضایی بسیار مناسب آن می باشد.  افراد در زمانی که می خواهند یک وسیله ی ورزشی مناسب را انتخاب کنند، دچار تردید و سردرگمی می شوند. همواره خرید از هایپر جیم می تواند این سردرگمی ها را از بین ببرد.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()