فروشگاه سرویس قطعه با بیش از 30 سال فعالیت مستمر در بازار لوازم یدکی ماشین آلات سنگین از خوشنام ترین مراکز خرید قطعات گریدر هپکو  در تمامی سری های ساخت و ظرفیت های این ماشین آلات تسطیح کننده جاده ای است. تنظیم شیب، مسطح کردن سطوح خاکی، خاک برداری، رسیدن خاک به سطح جاده و برف روبی از مهمترین کاربردهای این ماشین آلات راهبردی است. انواع گریدر در دو نوع موتوردار و بدون موتور عرضه می شوند، که از نظر کارایی و عملکرد در جاده ها و همین طور نوع قطعات گریدر هپکو تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند علاوه بر این می توان این ماشین آلات را از نظر وزن و ظرفیت در گروه های سبک، نیمه سنگین، سنگین و فوق سنگین قرار داد، که در ابعاد 9 تا 20 تن طراحی و عرضه می شوند. خرید قطعات گریدر هپکو را از طریق سایت انجام دهید.

اجرای فعالیت های عمرانی با این ماشین آلات سنگین سبب افزایش اصطحکاک و سایش قطعات گریدر هپکو در حین کار می شود، و بالطبع از عمر مفید لوازم یدکی این ماشین آلات جاده ای می کاهد، اما با توجه به اینکه تمامی قطعات گریدر هپکو در کشور تولید و مونتاژ می شوند، دارندگان و اپراتورهای این دستگاه ها کوچکترین نگرانی از بابت تأمین لوازم یدکی گریدر هپکو در کشور نخواهند داشت. برای خرید قطعات گریدر کوماتسو به سایت مراجعه کنید.

قیمت قطعات گریدر هپکو نیز قیمت قطعات گریدر هپکو مانند دیگر ماشین آلات صنعتی و قطعات تولیدی با توجه به نوع متریال مصرفی، تکنولوژی تولید، سری ساخت، ابعاد و کاربرد قطعات و بسیاری موارد دیگر تغییر می کند. گریدر هپکو از باکیفیت ترین ماشین آلات راهسازی است که تمامی قطعات آن همانند گریدرهای کاترپیلار سری جی تولید می شوند، و از نظر کیفیت و کاربرد با مدل های خارجی برابری می کنند، به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارند. قیمت قطعات گریدر هپکو به دلیل تولید و مونتاژ در داخل کشور و عدم صرف هزینه های سنگین حمل و نقل و گمرک بسیار ارزان تر و مناسب تر از دیگر برندهای خارجی است. 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()