کلرزن مایع، یکی دیگر از دستگاه های کاربردی است که در پکیج های تصفیه آب کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید، آب به طور طبیعی دارای املاح و مواد مضر است که باعث رشد باکتری و قارچ می شود، که عامل بیماری های پوستی می شوند. از این رو جهت کاربرد آب برای محیط های استخر و یا مصارف خانگی و صنعتی، نیاز به استفاده از دستگاه کلرزن مایع است. این دستگاه با تزریق کلر به آب، می تواند ماند مانع از رشد چنین مواد مضری گردد.

شرکت اطلس آب، دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ طراحی و ساخت انواع سیستم های تصفیه آب با ظرفیت های اندک و بزرگ می باشد. از این رو متناسب با نیاز مشتریان، قادر به طراحی و اجرای انواع کلرزن مایع به صورت موفق می باشد.

سفارش ساخت کلرزن مایع

در حال حاضر مجموعه های مختلفی به منظور راه اندازی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، اقدام به سفارش طراحی و ساخت کلرزن مایع می نمایند. البته در طرح کلی پکیج های تصفیه آب وجود دارد. موارد مهمی چون PH آب،  کلر آب، میزان درجه حرارت آب، شرایط آب و میزان غلظت و مدت زمان تماس کلر با آب نقش بسزایی بر روی فرآیند گندزدایی آب دارد. از این رو هنگام پیاده سازی سیستم خودکار کلرزن مایع، تمام این موارد مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شوند.

قیمت کلرزن مایع به عوامل متعددی چون حجم آب، نوع سیستم و نحوۀ عملکرد دستگاه بستگی دارد. به طور کلی جهت اطلاع دقیق از قیمت این دستگاه، می توانید با شرکت سازندۀ دستگاه های کلرزن مایع تماس بگیرید. اهمیت کاربرد دستگاه کلرزن مایع در پروسۀ تصفیه آب و فاضلاب را به وضوح می توان مشاهده نمود و با بررسی تمام فاکتورها، مناسب ترین دستگاه کلرزن مایع در سیستم نصب می شود.

جهت سفارش طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب و همچنین طراحی دستگاه کلرزن مایع و تنظیم دوزینگ پمپ با کارشناسان فنی و مهندسی شرکت اطلس آب تماس حاصل فرمائید.

 

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()