برش لیزر آلومینیوم توسط دستگاه های کاملاً پیشرفته انجام می گیرد. دستگاه های برش لیزر حاصل تکنولوژی پیشرفته می باشد و به کمک آن می توان در مدت زمان کوتاهی، تعداد زیادی از ورق های فولادی را در مدت زمان کوتاهی بر اساس یک طرح مشخص برش و حکاکی نمود. این گونه دستگاه ها توانسته تحولی بزرگ در صنایع مختلف ایجاد کند چون توانسته مدت زمان ساخت قطعات صنعتی و غیر صنعتی را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. مجموعه های تولیدی که نیاز به استفاده خدمات برش لیزر آلومینیوم و دیگر فلزات دارند، می توانند از تجربیات مجموعه های تخصصی استفاده نمایند.  

برش لیزر نیک با بررسی نیاز بازار، توانسته با تأمین دستگاه های کاملاً پیشرفتۀ برش لیزر فلزات، در لیست خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، اجرای برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر مس، برش لیزر مس، برش لیزر برنج و دیگر فلزات رایج در صنعت را داشته باشد.

هزینۀ برش لیزر آلومینیوم

به طور کلی هزینۀ برش لیزر آلومینیوم به فاکتورهای مهم چون طرح برش و حکاکی، ضخامت ورق آلومینیوم و تعداد برش بستگی دارد. بدین ترتیب صنایع مختلف، متناسب با کالاهایی که تولید می کنند، می توانند درخواست خدمات برش لیزر آلومینیوم را با قیمت ارزان داشته باشند.

عملکرد دستگاه های برش لیزر فلزات متناسب با نوع فلز متفاوت از یکدیگر صورت می گیرد و این مسئله تأثیر مستقیم بر روی قیمت ارائه خدمات برش لیزر آلومینیوم خواهد داشت. دستگاه های برش لیزر در مدت زمان کوتاه، قادر به برش و حکاکی ورق های فولادی با ضخامت بالا می باشند. از این رو در داخل کشور برخی از مجموعه ها، با تأمین دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات برش لیزر فعالیت می کنند.

برش لیزر نیک چندین سال است که توانسته به صورت حرفه ای در زمینۀ ارائه خدمات برش لیزر آلومینیوم و دیگر فلزات در سطح کشور فعالیت می کند.  

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()