پارکت ها یکی از کفپوش هایی هستند که در سال های اخیر در بازار فروش بسیار زیادی را داشته اند و با استفاده از آن ها می توان بر جذابیت دکوراسیون ها افزود. انواع پارکت ها را می توانید از فروشگاه های عرضه کننده ی لوازم دکوراسیون داخلی خریداری کرد. فروشگاه دکور آفیس از فروشندگان پارکت ها در کشورمان است که انواع پارکت ها را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند و می توانید به طور مستقیم این کفپوش را از این فروشگاه خریداری کنید.

ریختن مایعات و .... بر روی پارکت موجب بروز لکه می شود بنابراین باید در صورت لکه دار شدن سطح آن را به سرعت تمیز کنید.

برخی از انواع پارکت لمینت دارای سطح حساس و شکننده هستند و باید با دقت بالایی نصب شوند بنابراین کمک گرفتن از نصب حرفه ای بسیار مهم است.

برخی از پارکت ها در آب و هوا های مختلف واکنش نشان می دهند بنابراین حتما پارکت لمینت را در جنس مرغوب تهیه کنید.

از ان جایی که پارکت لمینت از جنس چوب می باشد باید توجه کنید که در آتش سوزی بسیار حساس می باشد.

پارکت ها کفپوش های زیبایی هستند که می توانند انتخاب مناسبی برای پوشاندن سطح زمین باشند. برای این که یک کفپوش مناسبی داشته باشید لازم است که اطلاعات کاملی را درباره ی هر یک از کفپوش ها به دست آورید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پارکت لمینت ، کفپوشی است که از صفحات چوبی تشکیل شده و در دکوراسیون داخلی نقش مهمی دارد. پارکت لمینت کفپوش گرم و نرمی است و نصب آسانی دارد. اگر شما هم به فکر خرید کفپوش مناسبی مانند خرید پارکت لمینت ضد آب هستید می توانید از پارکت استفاده نمایید. فروشگاه دکور آفیس پخش انواع کفپوش پارکت ها را با قیمت های مناسب انجام می دهد و شما با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید انواع پارکت لمینت را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()