دستگاه میوه خشک کن در مدل های مختلف طراحی شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. دستگاه های میوه خشک کن خانگی و دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی و دستگاه میوه خشک کن صنعتی سه دسته بندی اصلی دستگاه های خشک کن محسوب می شوند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های عمومی و اختصاصی هستند.

شرکت آراد ماشین بر حسب نیاز بازار داخل، توانسته اند در لیست محصولات مجموعۀ خود، فروش دستگاه میوه خشک کن را می توان مشاهده نمود. افرادی که قصد راه اندازی خط تولید میوه و سبزیجات خشک دارند، می توانند از محصولات این مجموعه استفاده نمایند.

خرید دستگاه میوه خشک کن

به دلیل استقبال فراوان از مواد غذایی خشک، همچون گذشته برخی از افراد در صدد هستند با تأمین دستگاه های میوه خشک کن با ظرفیت مناسب، بتوانند در این صنعت فعالیت خود را آغاز کنند. در همین راستا شاهد فروش دستگاه میوه خشک کن تک کابین، مینی پلاس، دو کابین، سه کابین و غیره با قیمت مناسب به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشیم.

سطح انرژی مصرفی، نوع سوخت مصرفی، نوع عایق حرارتی، میزان ظرفیت ورودی دستگاه، داشتن تایمر و رطوبت سنج از موارد مهمی هستند که هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن باید در نظر داشته باشید. خرید دستگاه سیل را از طریق سایت آراد ماشین انجام دهید.

قیمت دستگاه میوه خشک کن به پارامترهای متعددی چون مشخصات فنی دستگاه بستگی دارد. بدین ترتیب می توانید متناسب با بودجۀ اختصاص داده و فضایی که جهت قرار دادن دستگاه مد نظر قرار داده اید، مناسب ترین دستگاه را خریداری نمائید. امروزه کسب و کارهای مختلفی در حوزۀ تولید مواد غذایی خشک فعالیت خود را آغاز نموده اند چون از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. جهت سفارش دستگاه میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی می توانید با شرکت های معتبر که در این حوزه فعالیت می کنند، تماس حاصل فرمائید.

شرکت آراد ماشین، به صورت حرفه ای در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی چون دستگاه های میوه خشک کن، انواع دستگاه بسته بندی و غیره فعالیت می کنند.

 

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()