تخت دونفره از دیگر انواع تختخوابی است که متقاضیان زیادی در سطح جهان دارد و سازندگان سرویس خواب تلاش می کنند، متناسب با نیاز مشتریان، در طرح های متنوع، انواع تختخواب دونفره ساده و جکدار را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. هم اکنون می توانید شاهد فروش تخت دو نفره در مدل های جذاب و مشتری پسند باشید.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید و فروش لوازم چوبی دکوراسیون همچون سرویس خواب، مبلمان، صندلی راحتی و غیره می باشند. این مجموعه به منظور رفاه حال مشتریان خود، توانسته امکان خرید اینترنتی تخت دونفره را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش فراهم کرده است.

خرید تخت دونفره جکدار

امروزه تولیدکنندگان سرویس خواب، توانسته به منظور جلب نظر مشتریان در اقصی نقاط کشور، محصولات متنوعی را در مدل های مختلف تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. فروش تخت خواب دونفره جکدار جزء این اقلام محسوب می شود.

هدف از خرید انواع تخت دو نفره جکدار، صرفه جویی در فضای دکوراسیون اتاق خواب است. در واقع با کوچکتر شدن ابعاد آپارتمان و اتاق ها، فضای زیادی جهت قرار دادن کلیۀ وسایل وجود ندارد. علاوه بر آنکه قسمت زیرین تختخواب عموماً غیر دسترس بوده و به سختی می توانستند وسایلی را در زیر تختخواب قرار داده و در عین حال بدان دسترسی داشته باشند.

بدین ترتیب طراحی تخت دو نفره جکدار توانسته باکس خالی را در اختیار فرد قرار دهد و از آن جهت قرار دادن وسایل مازاد و بی کاربرد خود استفاده نمود. در این صورت می توان فضای پیرامون تخت را نسبت به حالت عادی تمیز و مرتب نگه داشت.

به طور کلی جهت خرید این سبک از تختخواب ها، توجه به کیفیت جک تخت اهمیت دارد چون ارتباط مستقیم با طول عمر تختخواب خواهد داشت.

اگر قصد خرید سرویس تخت دونفره با قیمت ارزان و کیفیت عالی دارید، می توانید از میان محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب انتخاب نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()