فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - فروش اقساطی خودرو های ایرانی:

کمپانی ایران خودرو: این کمپانی خودرو های خود را در خصوص طرح خدمات فروش اقساطی خودرو  به دو روش به خریداران عرضه می کند. روش اول را خود کمپانی برعهده دارد و روش دوم توسط زیر مجموعه های آنها پیگیری می‌ شود.

کمپانی سایپا: این کمپانی نیز مانند ایران خودرو همواره از فروش اقساطی استقبال کرده است و توسط کمپانی و زیر مجموعه های خود این موضوع را پیگیری می‌ کند.

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - سخن آخر:

همانطور که اشاره کردیم امروزه در سطح کشور مجموعه های گوناگونی در قالب طرح های ویژه ای خرید و فروش اقساطی خودرو ها را در برنامه کاری خود نهادینه کرده اند. این موضوع هم به تقاضا های بسیار فراوان خریداران اتومبیل های گوناگون بر می گردد (در نظر داشته باشید که تمامی شرکت های مذکور دارای اعتبار و مجوز لازم برای این کار نیستند) و هم خریداران باید مراقب باشند که به چه مجموعه‌ ای در این زمینه اعتماد می‌ کنند زیرا بسیار شنیده و دیده شده است که پول خریداران به طور کلی نابود شده است و هیچ کس هم در این زمینه جوابگوی آنها نیست، بنابراین حتماً قبل از این که به این مراکز اعتماد کنید در خصوص آنها تحقیقات جامع و کاملی را به عمل آورید. توصیه می‌کنیم در خصوص فروش اقساطی سایپا از طریق شرکت مبین خودرو اقدام نمایید. این شرکت با رزومه کاری طولانی و دریافت مجوز های قانونی متعدد در این زمینه تا به امروز حتی یک نارضایتی را در کارنامه کاری خود ثبت نکرده است، بنابراین شما می توانید توسط طرح های بسیار ویژه و مفید این شرکت صاحب خودرو مورد علاقه خود شوید.

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - اتومبیل های دست دوم:

در باب فروش اقساطی خودرو های دست دوم باید عرض کنیم که این موضوع فرایندی همیشگی نمی باشد و باید خریداران فرم‌ درخواست خودرو های دست دوم را پر نمایند و در یک بازه زمانی کوتاه درخواستشان را از طریق کارشناسان شرکت مبین خودرو پیگیری کنند و چنانچه خودروی مورد نظر خریدار موجود شد به او اطلاع خواهند داد.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()