فروش اقساطی سایپا در سایا خودرو - دیباچه:

شرکت سایپا در دهه ۴۰ تاسیس شد و زمینه ساخت خودرو را با تولید انواع گوناگون خودرو را آغاز نمود. این کمپانی اهداف بلند پروازانه ای مانند تاسیس خدمات آزمایشگاهی و تست هایی نظیر انواع آلاینده ها، ایمنی خودروها، تست های جاده ای اتومبیل و غیره را به واسطه ارتقاء محصولات خود انجام می دهد. خودرو پراید در در نخستین سال های دهه ۸۰ تولید شد و به دلیل مقرون به صرفه بودن آن مورد استقبال گسترده خریداران قرار گرفت، اما این کمپانی به سرعت زمینه کاری خود را گسترش داد و تولیدات خود را در مدل های گوناگونی افزایش داد همچنین  فروش اقساطی خودرو های سایپا را در زمره کار کمپانی قرار داد.

فروش اقساطی سایپا در سایا خودرو - فروش اقساطی سایپا بخش اول:

بدیهی است که مزایای طرح فروش اقساطی سایپا بر همگان مبرهن آشکار می باشد. امروزه خرید های اقساطی در زمینه های گوناگون بسیار پر طرفدار می باشند زیرا دارای تخفیفات و تسهیلات ویژه هستند و مطمئناً به نفع مشتری خواهند بود. به همین جهت فروش اقساطی خودرو  امروزه در حجم گسترده ای در کشور انجام می شود و خواهان بسیاری دارد.

فروش اقساطی سایپا در سایا خودرو - فروش اقساطی سایپا بخش دوم:

همانطور که اشاره شد کمپانی سایپا جزو مهمترین و بزرگترین کمپانی های تولیدی در کشور است و بخش عظیمی از بازار ایران را به خود اختصاص داده و محصولات خود را عرضه می نماید. شرکت سایا خودرو یکی از زیر مجموعه های معتبر و دارای مجوز کمپانی سایپا می باشد و تمامی اهداف این کمپانی را پیش می برد. در همین راستا شرکت سایا خودرو خدمات و امتیازات گوناگونی را در خصوص فروش اقساطی سایپا به خریداران عرضه می کند، خدماتی نظیر:

- فروش اقساطی خودرو به صورت دم قسط

- فروش اقساطی طولانی مدت

- فروش اقساطی همراه با تحویل آنی خودرو و غیره.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()