مزیت فروش اقساطی کرمان موتور در سایا خودرو:

فروش اقساطی کرمان موتور در سایا خودرو - دیباچه:

امروزه کمپانی های متعددی در خصوص خرید و فروش اتومبیل های متنوع فعالیت دارند. برخی از این کمپانی ها طرح های ویژه برای فروش خودرو ارائه کرده اند که خریداران با استفاده از این طرح ها قادر خواهند بود خودروی مورد نظر خود را در راحت ترین شکل ممکن و با پرداخت کمترین مبلغ خریداری نمایند. البته در اینجا نکته ای حائز اهمیت است و آن این است که حتماً از کمپانی های مطرح و دارای اعتبار اقدام به خرید خودرو کنید تا بابت پرداخت هزینه های تعیین شده توسط آنها با مشکل مواجه نشوید و مورد سوء استفاده قرار نگیرید. شرکت سایا خودرو با داشتن مجوز رسمی اقدام به فروش تمامی اتومبیل های خارجی و داخلی و ارائه خدمات فروش اقساطی کرمان موتور به خریداران عزیز کرده است.

 در جدید ترین طرح پیشنهادی از طرف شرکت سایا خودرو فروش اقساطی کرمان موتور به چشم می خورد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت سایا خودرو مراجعه نمایید.

فروش اقساطی کرمان موتور در سایا خودرو - لیفان x۶۰ در فروش اقساطی کرمان موتور:

این اتومبیل تولیدی کمپانی چینی لیفان می باشد و به وسیله کرمان موتور مونتاژ و به بازار داخلی عرضه شده است. لیفان x۶۰ نمونه ای از یک اتومبیل شاسی بلند می باشد که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. در واقع به این خودرو لقب شاسی بلند ارزان را الساق کرده‌ اند. خریداران گرامی می توانند از طریق فروش اقساطی کرمان موتور در شرکت سایا خودرو صاحب این مدل بسیار زیبای شاسی بلند شوند. برای اطلاع از فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید.

فروش اقساطی کرمان موتور در سایا خودرو - مشخصات فنی لیفان x۶۰:

مطمئناً داشتن اطلاعات فنی خودرو لیفان x۶۰ تصمیم برای استفاده از طرح خرید فروش اقساطی کرمان موتور را قطعیت می بخشد، در این خصوص باید عنوان کنیم که مشخصات فنی لیفان x۶۰ به شرح زیر است:

- دارای موتور چهار سیلندر

- دارای قدرت موتور ۱۳۱ اسب بخار

- دارای موتور ۱.۸ لیتری

- دارای جعبه دنده ۵ سرعته دستی

- ماکزیمم سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت

- میزان مصرف سوخت ترکیبی صدی ۸.۲ لیتر

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()